Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی مانشافت در این نشست پیرامون مسائل مهمی صحبت کرد. 

هانسی فلیک با حضور در یک نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای آلمان، سرمربی جدید تیم ملی آلمان که همراه با دستیارانش در این نشست خبری حضور یافته بود، صحبت هایش را با بیان حس خود از نشستن روی نیمکت تیم ملی کشورش آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

واقعا بابت بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی آلمان به خودم می بالم. در اینجا عده زیادی از افرادی حضور دارند که من آن ها را از قبل می شناسم. از فدراسیون فوتبال آلمان که به من اعتماد کرد بسیار ممنونم. پس از موفقیتی شگفت انگیز همراه با بایرن مونیخ، حضور داشتن در اینجا واقعا حس خوبی دارد. 

فوتبال آلمان به موفق شدن عادت دارد و ما هم هدف خود را موفقیت قرار داده ایم. من سال های سال کنار یوگی لوو بودم. او خیلی خوب کار کرد. من خیلی مدیون لوو هستم چون همیشه کنارم بود و مشوق من شد.

هر کسی که طی دو سال اخیر بازی های بایرن مونیخ را دنبال کرده باشد، از سبک بازی مد نظر من شناخت دارد. اگر با هم و به سرعت به سمت دروازه حریف حمله کنید، شانس موفقیت تان بالا خواهد بود. می خواهیم در اینجا هم همین کار را انجام بدهیم.

استعدادهای جوان اهمیت زیادی دارند ولی مهم ترین مسئله این است که بهترین ها صرف نظر از سن شان برای تیم ملی بازی کنند. اما این فرصت را در اختیار جوانان هم قرار خواهیم داد تا در اینجا گام رو به جلویی بردارند.

در حال حاضر در رنکینگ فیفا دوازدهم هستیم ولی رنکینگ جدید در انتهای ماه آگوست منتشر می شود. هدف بازگشت به صدر است. نمی توان به سرعت به آن دست یافت ولی هر کاری لازم باشد را انجام می دهیم تا بار دیگر در دنیا اول باشیم. 

بازگشت ماریو گوتسه و مارکو رویس؟ گوتزه در آیندهوون به مسیر درست برگشته است. او گلزنی می کند و بار دیگر مهره مهمی برای تیمش محسوب می شود. از نظر من رویس در یک سوم هجومی، یکی از بهترین هاست. او می تواند به تنهایی هر خط دفاعی را باز کند. مارکو در پست خودش یکی از بهترین هاست. 

درباره توماس مولر، متس هوملس و ژروم بواتنگ: همان طور که گفتم، می خواهم بهترین بازیکنان را در اختیار داشته باشیم. اگر مولر، هوملس و بواتنگ در بهترین سطح خود ظاهر شوند، بار دیگر عضوی از این تیم خواهند بود. 

درباره الگو گرفتن از اسپانیا و ایتالیا: تعصبی که آن ها در یورو به نمایش گذاشتند، الهام بخش بود. آن ها تلاش می کردند در ابتدای کار، حریف را تحت فشار قرار بدهند. ما می توانیم از همه یاد بگیریم. 

اخبار داغ 

رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا ! / با هر دو خواهر دوقلو!!! + جزییات برترین های قرن با فرشاد فلاحت زاده: جلال طالبی با من دشمنی داشت؛ استقلالی ها گفتند به پرسپولیس کمک نکن! داور ترک مبارزه کاراته گنج زاده و حریف عربستانی: به من گفتند با چاقو خانواده ات را قطعه قطعه می کنیم احتمال تمدید قرارداد جواد نکونام و فولاد کمتر شد! مت دیمون: دیوانه وار ترین چیزی که در عمرم دیده ام؟ حضور در ورزشگاه بوکاجونیورز! هواداران پاری سن ژرمن در انتظار مسی؛ او همچنان در خانه خود در بارسلونا است / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بار دیگر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۰۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعظیم شهریار مقابل چهره خاص زندگی

به گزارش "ورزش‌ سه"، شهریار مغانلو بار دیگر در یک بازی سپاهان موفق به گلزنی شد و توانست تعداد گل‌هایش در این فصل از مسابقات را به عدد 15 برساند و در فاصله 4 هفته مانده تا پایان رقابت‌های لیگ برتر در دوره بیست و سوم در آستانه کسب دومین کفش طلایی پیاپی قرار بگیرد. او فصل گذشته با 13 گل عنوان کفش طلایی را به نام خود زد.

اما نکته قابل توجه درباره شهریار مغانلو در این مسابقه جشن گل او بود که در ورزشگاه نقش جهان که روز پر هواداری را هم پشت سر نگذاشت، توجه حاضرین را جلب کرد. او پس از گلزنی بدون اینکه از کاوه رضایی که در چند قدمی او بود، تشکر کند، به سمت جایگاه ویژه رفت و به سمت یکی از حاضرین در آن منطقه از استادیوم تعظیم کرد. 

ویدئو: 331978

پس از پایان مسابقه مشخص شد که پدر شهریار مغانلو در استادیوم نقش جهان حاضر بوده و دلیل جشن گل خاص و تعظیمی که داشت، حضور پدرش بوده است. با این حال مغانلو پس از ابراز ارادت به پدر دوباره به سمت دروازه استقلال خوزستان بازگشت و به جشن دیگری از بازیکنان سپاهان با حضور کاوه رضایی پیوست و از او بابت پاس گلی که برایش در محوطه شش قدم ارسال کرد، تشکر کرد.

شهریار اگر نگوییم بهترین بازیکن سپاهان در مصاف با استقلال خوزستان و همینطور بهترین بازیکن زمین بود، یکی از بهترین‌ها بود و چند موقعیت بسیار خوب را با مهارت بالا در سرزنی و شوتزنی ایجاد کرد که بدشانس بود و فقط یک مرتبه موفق به گلزنی شد. با این حال بی‌شک گلزنی مقابل دیدگان پدر برای آقای گل لیگ برتر در هوایی بهاری و بارانی ورزشگاه نقش جهان حس و حال خاصی داشته است.

دیگر خبرها

  • تعظیم شهریار مقابل چهره خاص زندگی
  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • هشدارهای آمریکا درباره سفر به آلمان جدی شد
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • چالهان اوغلو یکی از بهترین‌های جهان است
  • پوچتینو محکوم به کسب سهمیه لیگ اروپا؛ هانسی فلیک گزینه جانشینی نیست
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • اسکار آلمان برندگانش را شناخت/ «مردن» لولای ۲۰۲۴ را برد
  • اینجا آمریکاست و آنهایی که در سمت درست تاریخ ایستاده‌اند