Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، طبق رأی کمیسیون فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری که از سوی پرهام جانفشان مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران به این شرکت مسافرتی ابلاغ شده، آمده است: با توجه به بررسی پرونده و تذکر داده شده و اخطار روز هشتم تیرماه ۱۴۰۰ و با عنایت به صورتجلسه روز ۱۱ مردادماه ۱۴۰۰ مقرر شد به دلیل تبلیغ اماکن غیرمجاز اقامتی بر روی سایت، این شرکت از تاریخ این حکم به مدت یک ماه تعلیق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمناً شرکت موظف است نسبت به تطبیق وضعیت شرکت خود، اقدام کند.

لازم به توضیح است این شرکت برابر ماده ۱۹ آئین نامه موظف است در زمان تعلیق از قبول تعهدات جدید خودداری کند و طبق دستورالعمل‌های این اداره کل به تعهدات خود عمل کند بدیهی است در صورت عدم رعایت ماده ۱۹ و عدم تطبیق وضعیت شرکت مراتب پس از پایان مدت تعلیق مجدداً جهت لغو مجوز به کمیسیون فنی ارجاع خواهد شد.

لازم به توضیح است آن شرکت در صورت اعتراض به حکم تعلیق صادره، موظف است ظرف مدت ۲۰ روز درخواست تجدیدنظر خود را به صورت مکتوب به دبیرخانه این اداره کل تحویل کند. در غیر این صورت رأی صادره قطعی و قابل اجرا خواهد بود.

کد خبر 5278353 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: پرهام جانفشان میراث فرهنگی مراکز اقامتی شورای شهر تهران شهرداری تهران علیرضا زاکانی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا قوه قضاییه کیفیت هوای تهران مهدی چمران غلامحسین محسنی اژه ای وزارت آموزش و پرورش پیروز حناچی ماه محرم پلیس راهور وضعیت معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۰۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌دزدی در مازندران با سه‌هزار انشعاب غیرمجاز

بهزاد برارزاده در جلسه ای با محوریت بررسی وضعیت پایداری شبکه آبرسانی در فصل گرم‌ سال با بیان اینکه هر گونه بهره برداری از آب شرب بدون کسب مجوز غیرقانونی است، اظهار کرد: براساس قانون، مشترک خاطی به جبران خسارت، جزای نقدی و قطع انشعاب محکوم می‌ شود.

برارزاده به شناسایی سه هزار و ۱۳۶ فقره انشعاب آب غیر مجاز در سطح استان مازندران توسط این شرکت طی سال گذشته اشاره و تصریح کرد: از این تعداد هزار ۶۹۷ فقره در شهرها و هزار ۴۳۹ فقره در روستاها شناسایی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران در ادامه گفت: شناسایی انشعابات غیرمجاز با جدیت پیگیری می‌شود

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمزارز
  • آب‌دزدی در مازندران با سه‌هزار انشعاب غیرمجاز
  • ۲۶۷ میلیون دلار از کمک‌های آنروا کم شد
  • استاندار تهران: اتباع غیرمجاز دستگیر و از کشور خارج شوند
  • «گروسی» به ایران می‌آید
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • هواپیمایی لوفت‌ هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • سازمان برنامه موظف به نظارت جدی بر نحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه