Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود برای جذب بازیکنان مورد نظر یحیی گل محمدی در نقل و انتقالات تابستانی را آغاز کرده است. سرمربی سرخپوشان پایتخت که جذب دو مدافع را در اولویت خریدهای خود قرار داده است برای خریدهای خود در خط میانی و حمله نیز لیست بازیکنان مدنظرش را داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا اسدی هافبک پیشین تراکتور تبریز که فصل گذشته در تیم فوتبال «سنت بولتن» اتریش حضور داشت پس از حضور ناموفق در این تیم قصد بازگشت به فوتبال ایران با پیراهن پرسپولیس را دارد.

رضا اسدی فصل گذشته هم مدنظر یحیی گل محمدی بود اما تصمیم به لژیونر شدن گرفت تا در پنجمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر ایران حضور نداشته باشد.

گل محمدی در حالی اسدی را در لیست خرید خود قرار داده که پرسپولیس در پست هافبک دفاعی کمال کامیابی نیا، احمد نورالهی و میلاد سرلک را دار که هر سه بازیکن در فصل گذشته پیراهن تیم ملی ایران را نیز بر تن کردند.

رضا اسدی علاقه خود برای پیوستن به پرسپولیس را در مذاکرات اولیه با سمیعی عنوان کرده است اما با توجه به اینکه اولویت سمیعی جذب دو بازیکن برای خط دفاعی است، مذاکره با اسدی را فعلا نهایی نمی‌کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رضا اسدی پرسپولیس پرسپولیس رضا اسدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در هفته بیست و پنجم از سپاهان میزبانی می‌کند و امیدوار است بعد از رسیدن خبر خوبِ توقف استقلال در تبریز، بتواند با شکست دادن مهمانش به صدر جدول برسد.

در ترکیب فعلی پرسپولیس، ۵ بازیکن حضور دارند که در سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان را دارند. در کارنامه این مردان، جام‌های قهرمانی تقریبا زیادی دیده می‌شود که هیچکدامش در زمان بازی برای سپاهان نبوده است.

عیسی آل کثیر، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، مسعود ریگی و گئورگی گولسیانی بازیکنانی هستند که لباس سپاهان را برتن کردند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • رامین و پرسپولیسی‌ها در آزادی/ بیرو می‌رسد؟
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است