Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@16:14:27 GMT

۳۲۰۰ مجوز راه اندازی واحد صنفی در کرمان صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۰۷۴۶

۳۲۰۰ مجوز راه اندازی واحد صنفی در کرمان صادر شد

به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ احمد شمس الدینی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۰ هزار و ۷۹۱ مجوز راه اندازی واحد صنفی در کرمان صادر شده است، افزود: در  چهارماهه نخست امسال سه هزار و ۲۷۲ مورد مجوز صدور به ثبت رسیده که بیشتر تقاضای افراد برای صدور مجوز، تقاضا برای مشاور املاک ،مواد غذایی، خرازی و آریشگاه زنانه و مردانه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با اشاره به اینکه هر ساله شاهد افزایش پروانه کسب از سوی متقاضیان بوده ایم ، اظهار داشت:  اما از نیمه دوم سال ۹۹ به واسطه کرونا و رکود اقتصادی شاهد افزایش ابطال پروانه صنفی از سوی متصدیان هستیم.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان تصریح کرد: برابر ضوابط انتظامی، نصب پروانه کسب باید توسط متصدی واحد صنفی در معرض دید مشتریان قرار گیرد که این اقدام می تواند به عنوان یک مطالبه عمومی توسط مشتریان درخواست شود.

شمس الدینی رعایت شنوعات اسلامی در واحدهای صنفی توسط متصدیان،شاغلان و مراجعان  را الزامی دانست و گفت: متصدیان واحدهای صنفی از پذیرفتن مراجعان احتمالی که قصد امانت گذاری وسایل شخصی از جمله کیف و چمدان را در مغازه آنها دارند، خودداری کنند زیرا ممکن است این امر تبعاتی برای متصدیان واحد های صنفی به همراه داشته باشد.

وی همچنین نگهداری حیوانات وحشی و استفاده از علائم شیطان پرستی را در واحد های صنفی برابر ضوابط انتظامی ممنوع اعلام و تاکید کرد: فعالان عرصه کسب و کارهای اینترنتی بایستی تمامی ضوابط و قوانین صنفی که در فضای حقیقی توسط متصدیان این واحدها رعایت می شود را در فضای مجازی نیز رعایت کنند.

وی گفت: همچنین تبلیغات در فضای مجازی برای واحدهای صنفی بایستی با هماهنگی کانون های آگاهی تبلیغات صورت پذیرد و از هرگونه تبلیغات بصورت سلیقه ای خودداری شود. 

برچسب‌ها پلیس امنیت کرمان نیروی انتظامی کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس امنیت کرمان نیروی انتظامی کرمان پلیس امنیت کرمان نیروی انتظامی کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۰۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد

مهرداد میرزاییان اظهار کرد: طی یک ماه گذشته ۲۳ پروانه باری صادر و ۳۲ پروانه مسافربری در شهرکرد تمدید شد.

بیشتر بخوانید

افزایش ۲۰ درصدی جابجایی مسافر در چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد افزود: در این مدت ۷۴ پروانه پروانه حوزه باری وانت، کامیون و.. تمدید گردید.

وی اضافه کرد: در راستای اشتغال رانندگان در شهرکرد در پارسال ۲ هزار و ۴۰۶ فقره پروانه جدید برای ناوگان باری و مسافربری صادر و تمدید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد