Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال کشورمان معتقد است آرامش خوبی در تیم ملی حاکم است

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسن روشن در خصوص شرایط تیم ملی در مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی قطر گفت:

مسلما یکی از بهترین خطوط حمله تاریخ فوتبال ایران را تیم ملی در حال حاضر دارد. همچنین آرامش بسیار خوبی در تیم ملی فوتبال در حال حاضر حاکم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعیت این است که به موفقیت تیم ملی در این مرحله بسیار خوشبین هستم. ما تیم پرقدرتی داریم و بازیکنانی داریم که هر کدام می توانند به تنهایی نتیجه یک بازی بزرگ را رقم بزنند، به خاطر همین خیلی به موفقیت تیم ملی امید دارم.

روشن در ادامه با اشاره به نیاز حمایت دولت جدید از تیم ملی فوتبال گفت:

با توجه به نتایجی که تیم ملی فوتبال کشورمان در بحرین رقم زد و عملکرد خوب فدراسیون در این حوزه نیاز است تا برای دور بعدی رقابتها حمایت کامل و صددرصدی از تیم ملی صورت پذیرد تا با کسب نتایج مطلوب و راهیابی تیم ملی به جام جهانی قطر، یکبار دیگر فوتبال و تیم ملی به عنوان عامل تزریق شادی و غرور ملی به مردم و جامعه شود. چرا که در شرایط سخت اقتصادی در این مقطع دولت باید حمایت های لازم را از مردم و تیم ملی فوتبال داشته باشد.

پیشکسوت فوتبال با اشاره به بازیهای تدارکاتی گفت:

یکی از دلایلی که باعث می شود به نتیجه گیری تیم ملی امید داشته باشم عدم برگزاری بازی دوستانه است. البته این اعتقاد را هم دارم که اگر قرار است با تیم های ضعیف بازی کنیم، بنظرم انجام ندهیم بهتر است. همانطور که پیش از حضور در بحرین تیم ملی بدون بازی تدارکاتی راهی شد و توانست نتایج خوبی را رقم بزند. من فکر می‌کنم همین مسئله باعث می شود که بازیکنان برای دیدار رسمی حریص تر باشند و با انگیزه کامل به زمین بروند.

روشن درخصوص سرمربی تیم ملی ملی گفت:

چیزی که در اسکوچیچ به نظرم خوب آمد این است که اهل جنجال نیست و بر خلاف کی روش سر و صدا کردن را دوست ندارد. همین باعث می شود آرامش خوبی در تیم ملی حاکم باشد و بازیکنان درگیر مسائل حاشیه ای نمی شود. همچنین وجود کریم باقری و وحید هاشمیان وزنه نیمکت تیم ملی را سنگین تر کرده است.

پیشکسوت فوتبال در پایان افزود:

برخلاف اینکه همه می گویند در گروه آسانی قرار داریم، بنظرم این طور نیست. کار سختی پیش رو داریم. اما به طور حتم بازیکنان ایران شایستگی و توانایی این را دارند که سربلند از مسابقات بیرون بیایند و یکبار دیگر قدرت و جایگاه فوتبال ایران را به همه ثابت می کنیم.

اخبار داغ 

رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا ! / با هر دو خواهر دوقلو!!! + جزییات برترین های قرن با فرشاد فلاحت زاده: جلال طالبی با من دشمنی داشت؛ استقلالی ها گفتند به پرسپولیس کمک نکن! داور ترک مبارزه کاراته گنج زاده و حریف عربستانی: به من گفتند با چاقو خانواده ات را قطعه قطعه می کنیم احتمال تمدید قرارداد جواد نکونام و فولاد کمتر شد! مت دیمون: دیوانه وار ترین چیزی که در عمرم دیده ام؟ حضور در ورزشگاه بوکاجونیورز! هواداران پاری سن ژرمن در انتظار مسی؛ او همچنان در خانه خود در بارسلونا است / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۱۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم

به گزارش ورزش سه، مهدی لیموچی که در دقیقه ۸۶ دیدار آلومینیوم و پرسپولیس، گل اول را برای اراکی‌ها به ثمر رساند تا زمینه‌ساز تساوی بازی در وقت‌های قانونی باشد، پس از پایان مسابقه گفت: جا دارد از همه هواداران عزیزمان تشکر کنم که تا آخرین لحظه ما را تنها نگذاشتند. با وجود اینکه دو بار عقب افتادیم، توانستیم به بازی برگردیم و این را مدیون این هواداران و زحمت بچه‌ها و کادرفنی هستیم.

او در خصوص گلزنی‌اش در این باز اظهار داشت: اینکه من گل زدم، حاصل زحمت بچه‌هاست. من توانستم مقدمه آن کامبک باشم و خیلی خوشحالم، چون امشب مردم اراک خیلی خوشحال هستند و این برای ما کافی است.

لیموچی درباره روند سینوسی آلومینیوم گفت: تیم ما در هر بازی خوب فوتبال بازی می‌کند. شاید بعضی از بازی‌ها را واگذار کنیم اما از لحاظ فوتبالی، فوتبال خوبی بازی می‌کنیم. امروز هم همه دیدند با اینکه ۲-۰ عقب بودیم، باز هم تیم برتر میدان بودیم. حالا بعضی بازی‌ها به دلیل کمبود بازیکن شرایط طور دیگری رقم می‌خورد اما به این تیم خیلی امیدواریم و انشالله در آینده اتفاقات خیلی خوبی رقم می‌خورد.

دیگر خبرها

  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • فریادهای دادکان بعد از برهنه شدن وحید هاشمیان
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • ذخیره ۲ میلیون مترمکعب آب در بند خاکی فهرج
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟