Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@18:03:06 GMT

وداع با پیکر شهید مدافع وطن یاسر طاهری در ایوان + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۱۰۱۰

وداع با پیکر شهید مدافع وطن یاسر طاهری در ایوان + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها - ظهر امروز در میان استقبال و وداع با شکوه مردم شهید پرور و ولایی ایلام پیکر شهید مدافع وطن شهید"یاسر طاهری" در زادگاه این شهید "شهرستان ایوان " انجام و به خاک سپرده شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازایلام، وداع با پیکر شهید مدافع وطن  شهید"یاسر طاهری" از افسران کلانتری 103 گاندی‌که ساعت 21:30 مورخ1400/5/16 هنگام درگیری با سارقین مسلح منازل در تهران براثر اصابت گلوله سارقین به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظهر امروز در میان استقبال و وداع با شکوه مردم شهید پرور و ولایی ایلام  در زادگاه این شهید "شهرستان ایوان " انجام و به خاک سپرده شد.

خاطرات شهدا|حکایت عزاداری رزمندگان دفاع مقدس زیر گلوله‌های رسام دشمن/توصیه شهید حاج کاظم رستگار به عزاداران چه بود؟پیکر شهید مدافع امنیت در ایوان تشییع شدنمایش «نقاب» روایتی آزاد از زندگی خلبان شهید ابوالفضل مهدیار+ تصاویر

با هم گوشه‌ای از این مراسم راببینیم.

انتهای پیام/180/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیکر شهید مدافع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۱۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت ۲ شهید البرزی شناسایی شد

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: پیکر شهیدان دوران دفاع مقدس «محمدرضا غضبان احمدی» و «جهانگیر بیات» شناسایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، امیرحسین دانش‌کهن امروز _سه‌شنبه دهم اردیبهشت_ با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا اظهار کرد: پیکر دو شهید دوران دفاع مقدس «محمدرضا غضبان احمدی» و «جهانگیر بیات» پس از سال ها دوری از وطن، تفحص، شناسایی و با همکاری امور ایثارگران سپاه و متولیان امر، مراتب شناسایی پیکر مطهر به خانواده معظم شهید اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: پیکر شهید «محمدرضا غضبان احمدی» روز جمعه چهاردهم اردیبهشت پس از اقامه نماز جمعه مهرشهر از مصلی مهرشهر تشییع و در گلزار شهدای امام زاده طاهر (ع) به خاک سپرده خواهد شد و شهید «جهانگیر بیات» روز شنبه پانزدهم اردیبهشت مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) از ساعت ۱۰:۰۰ از میدان نماز ماهدشت تشییع و در گلزار شهدای بی بی سکینه به خاک سپرده خواهد شد.

شهید «جهانگیر بیات» متولد یکم مهرماه سال ۱۳۴۲، بیست و یکم بهمن ماه سال ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی در فکه و شهید «محمدرضا غضبان احمدی» متولد چهارم اردیبهشت سال ۱۳۴۳، یکم مهر سال ۱۳۵۹ در عملیات تک دشمن در جاده خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل‌آمدند و سال‌ها پیکر مطهرشان جاویدالاثر بود.

کد خبر 749344

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • شناسایی پیکر مطهر شهید جهانگیر بیات پس از ۴۱ سال
  • هویت ۲ شهید البرزی شناسایی شد
  • هویت دو شهید البرزی شناسایی شد
  • رفسنجان به عطر شهید گمنام دیگری عطرآگین می‌شود 
  • تفحص پیکر پاک شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده» پس از ۴۱ سال
  • بازگشت پدر به خانه
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم