Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی گنجی مدیر برنامه علی نعمتی در خصوص آخرین وضعیت انتقال این بازیکن به تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: نعمتی بازیکن پدیده است و ما با اجازه باشگاه پدیده با پرسپولیس وارد مذاکره شدیم. با توجه به صحبت‌هایی که انجام دادیم امیدوار هستیم در روزهای آینده رضایت‌نامه این بازیکن را از پدیده بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص اینکه آیا مهدی رحمتی به این انتقال راضی شده است یا خیر، گفت: با توجه به اینکه باشگاه پدیده به ما اجازه مذاکره بوده، حتما رحمتی به این انتقال راضی شده است.

بیشتر بخوانید

شکوری: بازیکنان ما پیشنهاد ۲۵ میلیاردی دارند/ قرارداد باقری با پرسپولیس تمدید می‌شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۱۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟

آفتاب‌‌نیوز :

پس از درخشش هفته‌های اخیر مهدی لیموچی در آلومینیوم اراک، شایعات زیادی در خصوص حضور این وینگر در لیست جواد نکونام و مذاکره استقلال به گوش رسیده است.

با این حال اخبار رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است که این موضوع صحت ندارد و نکونام تا این لحظه صحبتی درباره جذب مهدی لیموچی نکرده و مذاکره‌ای هم با این بازیکن انجام نشده است. در حال حاضر اولویت سرمربی استقلال تمدید قرار با بازیکنان فعلی است و او لیست خریدی برای فصل بعد آماده نکرده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • گل ها و مهارت های فرانکو ماستانتونو، پدیده 16 ساله آرژانتینی و بازیکن مورد نظر رئال مادرید برای فصل آینده / فیلم
  • وزش تندبادهای موقتی در اردبیل پیش بینی می شود