Web Analytics Made Easy - Statcounter

با فراخوانده شدن مسئولان دولتی مقابله با کرونا به مجلس، جلسه ویژه کمیسیون بهداشت برای تدوین راهکارهای کارشناسی مقابله سریع با موج جدید بیماری و ساماندهی واکسیناسیون و ارائه آن به دولت برای اقدام فوری، در حال برگزاری است.

در این نشست مسئولان حوزه سلامت، وزارت کشور، دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی، قرارگاه کرونا، فرهنگستان علوم پزشکی، هلال احمر و سازمان بازرسی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روز گذشته محمدباقر قالیباف عصر امروز در نامه‌ای خطاب به حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دستورات فوری برای نظارت بر عملکرد نهادهای مسئول در مدیریت کرونا به خصوص روند واکسیناسیون و کنترل موج جدید این بیماری صادر کرد.

متن این نامه که با مهر «آنی» صادر شده به شرح زیر است:

با توجه به اوج‌گیری جدید شیوع ویروس کرونا، تحت فشار قرار گرفتن ظرفیت های نظام سلامت، فشار زیاد کاری به کادر جهادگر درمان، وضعیت نگران کننده میزان مراجعه به مراکز درمانی برحسب گزارش های میدانی، همچنین روند صعودی آمار فوت شدگان روزانه لطفا به صورت فوری جلسه ویژه کمیسیون بهداشت و درمان را تشکیل داده و ظرف ۴۸ ساعت نظر کارشناسی خود مبنی بر راهکارهای مدیریت موج جدید شیوع ویروس کرونا را جمع بندی و به دولت مستقر و ستاد ویژه کرونا اعلام کنید. همچنین گزارش نهایی را در اسرع وقت در صحن مجلس قرائت فرمایید. انتظار می رود کمیسیون بهداشت و درمان به طور روزانه وضعیت شیوع کرونا را با جدیت بیشتر برسی کرده و در تعامل با ستاد ملی کرونا و حسن عملکرد نهادهای مسئول به ویژه در خصوص روند واکسیناسیون بر حسب وظیفه قانونی خود نظارت کنند./فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: کمیسیون بهداشت کرونا کمیسیون بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۱۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران

با تصویب مجلس شورای اسلامی ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل نمایندگان در سال جاری اختصاص پیدا می‌کند.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: دوستان دولت و کمیسیون تلفیق پیشنهاد دادند که از ردیف جدول هفت مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: براین اساس بنابر موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد ؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم ؟ ؛ درمان سریع آبله مرغان در خانه
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • جلسه ویژه مالک نساجی با موضوع بقا
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سریع‌تر اجرایی شود
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع تر اجرایی شود
  • سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود
  • 17 درمان سریع خانگی التهاب معده