Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@02:24:31 GMT

قربانی بزرگ جدایی لیونل مسی از بارسا ؟

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۱۱۸۲

قربانی بزرگ جدایی لیونل مسی از بارسا ؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جام خوان گامپر همیشه آخرین بازی پیش فصل بارسلونا محسوب می شود و در آن از خریدهای جدید رونمایی می شود. دیشب بارسا برابر یوونتوس به میدان رفت و با سه گل به برتری رسید تا جام همچنان در خانه بماند. غایب بزرگ این بازی لیونل مسی بود که دیگر عضوی از بارسلونا محسوب نمی شود و راهی پی اس جی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران بارسا به حضور لیونل مسی در این بازی عادت داشتند ولی ساعاتی قبل از بازی، او در مراسمی ویژه از بارسا خداحافظی کرده بود. در این بازی حتی بازیکنان مصدوم بارسا نیز حاضر می شوند و از روی سکو دیدار را به نظاره می نشینند ولی سرخیو آگوئرو خرید آرژانتینی جدید بارسا در ورزشگاه یوهان کرویف حضور نداشت تا غیبتش سوال برانگیز شود.

ساعاتی قبل از بازی اعلام شده بود که آگوئرو از ناحیه تاندون پا در تمرین صبح مصدوم شده ولی برای مثال بازیکنی چون کلمنت لنگله هم با وجود مصدومیت در ورزشگاه بود یا فیلیپ کوتینیو.

شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو ادعا شد که بارسلونا قصد فسخ قرارداد با آگوئرو را دارد. گویا ستاره آرژانتینی که از جدایی لیونل مسی ناراحت است نیز بی میل به جدایی نیست و مصدومیت اخیر او نیز نگرانی ها در بارسا را افزایش داده است. آگوئرو به دلیل همین مصدومیت تا ماه نوامبر(۱۰ هفته) قادر به بازی نخواهد بود.

 

در همین رابطه اما موندودپورتیوو ادعایی دیگر را مطرح کرده است؛ اینکه آگوئرو بدون کمک عصا نمی تواند راه برود و پزشکان توصیه کرده اند به پای راستش فشار نیاورد و این باشگاه بود که از وی خواسته بود در ورزشگاه برای تماشای بازی با یووه حاضر نشود.

همچنین کادنا سر نیز ادعا کرده، آگوئرو قصد دارد محترمانه از بارسا جدا شود و اگر این اتفاق رخ ندهد، مصدومیت را بهانه خواهد کرد تا برای تیم به میدان نرود.

 

سه هفته تا پایان نقل و انتقالات باقیمانده و باید دید سرنوشت آگوئرو در بارسلونا خواهد بود یا او هم مثل رفیق صمیمی اش مسی جدا می شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی سرخیو آگوئرو بارسلونا سرخیو آگوئرو لیونل مسی لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۱۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم

سال 2019 در چنین روزی، دو تیم بارسلونا و لیورپول از دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا فصل 2018/19 به مصاف هم رفتند. لوییس سوارز و لیونل مسی (2) گلزنان بارسلونا در این مسابقه بودند. گل دوم لیونل مسی در این مسابقه که روی یک ضربه آزاد تماشایی به ثمر رسید، ششصدمین گل این بازیکن آرژانتینی با پیراهن بارسلونا بود.

دانلود (12.8MB)

دیگر خبرها

  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی