Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@23:06:37 GMT

پرواز های خارجی با بلیط چارتری آس چارتر

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۱۲۶۶

پرواز های خارجی با بلیط چارتری آس چارتر

امروزه یکی از مشکلات عمده‌ای که تمایل افراد به مسافرت خارجی را کاهش می‌دهد، هزینه‌های سفر و به ویژه خرید بلیط پروازهای خارجی است. اما در نظر داشته باشید که بلیط چارتر هواپیمای خارجی آس چارتر می‌تواند تا اندازه‌ی زیادی مشکل تهیه‌ی بلیط را برطرف سازد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آس چارتر، اصطلاح بلیط ارزان چارتری به بلیط پروازی گفته می‌شود که مجری یک تور گردشگری به منظور رساندن گردشگران به مقصد مشخصی سازمان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، توجه کنید که هرچند این نوع بلیط به مواردی تعلق دارد که هواپیما برای زمان و مکان خاصی از خطوط هوایی کرایه شده است، اما خدمه و سایر امکانات و تسهیلات پروازهای چارتری همان خدمه و امکانات پروازهای سیستمی هستند.
نکته‌ی مثبتی که باید در همین ابتدا به آن اشاره کنیم این است که بلیط چارتر را می‌توانید در هر لحظه‌ای رزرو کنید؛ به شیوه‌ای که تهیه‌ی بلیط لحظه آخری با قیمت مطلوب هم برای مسافران فراهم است.

خدمات بلیط چارتر هواپیمای خارجی آس چارتر

آس چارتر به عنوان بهترین مکان برای خرید بلیط ارزان چارتری خدمات گسترده‌ای ارائه می‌دهد. کارمندان ما همواره در تلاش‌اند تا بهترین و ارزان‌ترین خدمات ممکن را برای مسافران ایرانی تدارک ببیند. نتیجه‌ی تلاش شبانه‌روزی آس چارتر ارائه‌ی خدماتی باکیفیت و وسیع به ایرانیانی است که ما را برای تهیه‌ی بلیط مسافرت انتخاب می‌کنند.

کدام خط هوایی جهانی را می‌پسندید؟

قصد پرواز با کدام یک از خطوط هوایی دنیا را دارید؟ امارات، قطرایرویز، ایرفرانس، آئروفلوت، کی‌ال‌ام، آلیتالیا، ایرایژیا، پگاسوس یا شاید هم لوفنت هانزا یا ...؟ آس چارتر امکان خرید بلیط ارزان چارتری از تمام خطوط هوایی جهان را فراهم آورده است. بنابراین، برای خرید بلیط چارتر خود کافی است وارد سایت آس چارتر شوید، در میان خطوط هوایی مختلف به جستجو بپردازید و بلیط خود را از هواپیمایی مد نظر خود تهیه کنید.

خدمات پرداخت هزینه‌ی بلیط ارزان چارتری به ریال

یکی از خدمات ویژه‌ی آس چارتر عبارت است از امکان پرداخت هزینه‌ی بلیط چارتر هواپیمای خارجی به ریال. به این ترتیب، برای خرید بلیط خود نیازی به ارز خارجی ندارید. تنها کافی است رمز دوم کارت شتاب خود را تهیه و برای تهیه‌ی بلیط اقدام کنید. 
این روش دو مزیت عمده برای شما دارد:

در مقدار ارزی که دارید، صرفه جویی لازم را انجام می‌دهید. نیازی به روش‌ها و انجام فرآیندهای پیچیده‌ی پرداخت ارزی پیدا نمی‌کنید.

از سوی دیگر، آس چارتر امکان دریافت سریع بلیط ارزان چارتری را فراهم کرده است. همین که فرآیند خرید و پرداخت هزینه‌ی بلیط چارتر هواپیمای خارجی را به پایان رساندید، بلافاصله بلیط‌تان صادر می‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید.

تمام مراحل خرید بلیط ارزان چارتری را از خانه انجام دهید

اگر قصد خرید بلیط چارتری دارید، دیگر نیازی است به شکل حضوری مراجعه کنید. آس چارتر تمام تسهیلات لازم برای خرید آنلاین بلیط را تدارک دیده است. در مورد بلیط خود نگران نباشید، پیشرفت تکنولوژی باعث تغییر قابل توجه شرایط شده است. 
همان‌طور که گفته شد، در سایت آس چارتر تمام اطلاعات و تسهیلات مورد نیاز برای خرید بلیط چارتر هواپیمای خارجی فراهم شده است.

بلیط چارتر هواپیمای خارجی خود را آگاهانه خریداری کنید

قیمت بلیط به عوامل متعددی بستگی دارد که به آنها اشاره خواهیم کرد. اما برای اینکه اطلاعات لازم درباره‌ی قیمت‌ها را به دست آورید، به سایت آس چارتر مراجعه کنید و از ویژگی‌های تقویم قیمتی و فیلترهای دیگر استفاده کنید. به این ترتیب، می‌توانید پرواز ارزان دلخواه خود را با اندکی جستجو در سایت پیدا و رزرو کنید.
دقت کنید که پروازهای ساعات صبح زود و پروازهای دارای توقف معمولاً قیمت‌های پایین‌تری دارند. 

چند مزیت دیگر خرید بلیط از آس چارتر

آس چارتر سعی کرده است تا از هر نظری بهترین تسهیلات را به مشتریان ارائه دهد. تا کنون به تعدادی از مزایای خرید بلیط ارزان چارتری از طریق سایت آس چارتر اشاره کردیم. در اینجا لازم می‌نماید که به چند مزیت دیگر اشاره کنیم.

بلیط لحظه آخری تهیه کنید؛ اپلیکیشن آس چارتر

آیا نتوانسته‌اید بلیط چارتر هواپیمای خارجی خود را تهیه کنید؟ آیا مسافرتی از قبل برنامه‌ریزی نشده برایتان پیش آمده است؟ به هیچ وجه نگران تهیه‌ی بلیط ارزان چارتری خود نباشید. کافی است اپلیکیشن آس چارتر را روی گوشی خود داشته باشید تا بتوانید بلیط لحظه آخری خود را در کمال آرامش و تنها در عرض چند ثانیه تهیه کنید.
آس چارتر تمام تلاش خود را انجام می‌دهد که مسافران ایرانی همیشه احساس آرامش و رضایت داشته باشند. آیا حس خوشایند رسیدن به پرواز در لحظه‌ی آخر را تجربه کرده‌اید؟ آن را با آس چارتر تجربه کنید!

بلیط خود را می‌توانید کنسل کنید

آس چارتر امکان کنسل کردن بلیط پرواز را برای مشتریان خود فراهم آورده است. پس در هر لحظه‌ای که از پرواز خود منصرف شدید، می‌توانید برای کنسل کردن بلیط اقدام کنید. البته در این حالت لازم است جریمه‌ی کنسلی یا تغییر احتمالی بلیط پرواز خود را پرداخت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانید با تیم پشتیبانی آس چارتر تماس حاصل کنید.

هیچ مسافر ایرانی احساس تنهایی نمی‌کند؛ پشتیبانی ۲۴ ساعته‌ی آس چارتر

آس چارتر تمام مسافران را از خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته‌ی خود بهره‌مند می‌سازد. بنابراین، در ۲۴ ساعت تمام روزهای هفته می‌توانید بدون نگرانی از کیفیت پاسخ‌گویی با تیم پشتیبانی ما تماس حاصل کنید. کارشناسان این بخش با سرعت و دقت بالا به تمام سؤالات شما پاسخ خواهند داد. 
ما گام‌های مستحکمی در این راستا برداشته‌ایم و می‌توانید با خرید بلیط چارتر هواپیمای خارجی یا حتی بلیط لحظه آخری آس چارتر تجربه‌ای متفاوت از مسافرت خود داشته باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بلیط ارزان هواپیما خرید بلیط ارزان چارتری خرید بلیط چارتر بلیط لحظه آخری برای خرید بلیط تهیه ی بلیط خطوط هوایی بلیط پرواز تهیه کنید بلیط خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۱۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»

سینمای ایران در آخرین هفته فروردین ماه ۱۴۰۳ و در هفته‌ای که از اکران فیلم‌های نوروزی گذشت در مجموع میزبان ۵۸۹ هزار مخاطب در ۷۶۱ هزار سانس بود که توانست ۴۲ میلیارد و ۵۵۳ میلیون و ۵۱۳ هزار تومان فروش داشته باشد و به طور کلی وضعیت سینمای ایران درحال رونق است.

فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی این هفته توانست ۲۳۲ هزار بلیط به ارزش ۱۲ میلیارد و ۷۰۴ میلیون تومان بفروشد و در رتبه اول فروش گیشه قرار بگیرد.

فیلم سینمایی «مست عشق» محصول مشترک ایران و ترکیه که اکران آن از چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد؛ توانست ۱۴۸ هزار بلیط به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۹۳ میلیون تومان بفروشد و در هفته اول اردیبهشت ماه در رتبه دوم فروش گیشه قرار گیرد‌.

«سال گربه» به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی زاده با فروش ۱۹۵ هزار بلیط به ارزش ۱۰ میلیارد و ۳۵۸ میلیون تومان در رتبه سوم جدول فروش گیشه سینما قرار گرفت.

فیلم «بی بدن» که در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اکران شد این هفته میزبان ۹۸ هزار مخاطب شد و توانست پنج میلیارد و ۵۰۷ میلیون تومان فروش داشته باشد و در رتبه چهارم فروش گیشه قرار گیرد.

فیلم سینمایی «آسمان غرب» در هفته گذشته با فروش ۳۲ هزار بلیط به ارزش یک میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان در رتبه پنجم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • بهترین فصل بازدید از دریاچه سراب نیلوفر کرمانشاه
  • قیمت رحم اجاره‌ای سر به فلک کشید/ بازار اجاره رحم در چارتر دهه هفتادی‌ها
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • دغدغه مردمی تهییه بلیط اتوبوس در ایلام مرتفع شد
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر