Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از کسب نتایج تیم ملی کشتی آزاد در میدان المپیک صحبت‌ها از تغییر کادر فنی کشتی آزاد به میان آمده است.

خبرگزاری میزان _ آنا نوشت: دو تیم کشتی آزاد و فرنگی با هدایت محمد بنا و غلامرضا محمدی در المپیک توکیو حضور پیدا کردند. تیم کشتی فرنگی در میدان المپیک با حضور ۵ فرنگی‌کار یک مدال طلا و یک برنز کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا گرایی و محمدهادی ساروی دو شاگرد آقای خاص توانستند در این رقابت‌ها به نشان مدال طلا و برنز برسند. عملکرد ملی‌پوشان فرنگی باتوجه به اینکه تیم جوان بودند تا حدودی قابل قبول بود، هر چند که اهالی کشتی و حتی محمد بنا انتظار بیشتری داشتند.

اما در کشتی آزاد شرایط کمی فرق کرد، از ۶ کشتی‌گیر اعزامی به این رقابت‌ها تنها دو ملی‌پوش موفق به کسب مدال شدند، حسن یزدانی که همه ایران از او توقع کسب مدال طلا داشتند، در این رقابت‌ها نتوانست حریف تیلور آمریکایی شود و در نهایت به نشان نقره المپیک رسید. امیرحسین زارع هم توانست به مدال برنز برسد. عملکرد آزادکاران در میدان المپیک، بیشتر مورد انتقاد اهالی کشتی قرار گرفت، آن‌ها معتقد بودند آزادکاران دارای ایراد‌های فنی بودند و به لحاظ بدنسازی هم شرایط خوبی نداشتند.

در نهایت با پایان المپیک قرارداد بنا و محمدی هم با دو تیم کشتی فرنگی و آزاد به پایان رسیده است. این دو مربی تا پایان المپیک قرارداد داشتند و حالا باید دید تصمیم فدراسیون برای ادامه همکاری به چه صورت است. البته شنیده‌ها حاکی از آن است که در رأس کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد تغییراتی اتفاق خواهد افتاد. غلامرضا محمدی که پیش از این هم با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون روابط حسنه‌ای نداشت و حتی در جریان جلساتی که برای بررسی انتخابی تیم ملی در سال گذشته برگزار شده بود شایعه قهر او مطرح شده بود که جلسه را ترک کرده است و حتی علیرضا دبیر پس از این اتفاق گفت از غلامرضا محمدی ناراحت است و اگر او به این رفتارش ادامه دهد قطع همکاری خواهند کرد. البته که پس از مدتی شرایط آرام شد و سرمربی تیم کارش را در تیم ملی ادامه داد.

با این حال پس از کسب نتایج تیم ملی کشتی آزاد در میدان المپیک صحبت‌ها از تغییر کادر فنی آزاد به میان آمده است و حتی گفته می‌شود پژمان درستکار گزینه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد است، این در شرایطی است که تیم ملی پنجم تا نوزدهم شهریورماه، باید در مسابقات جهانی نروژ شرکت کند. در حال حاضر پژمان درستکار در آمریکا حضور دارد، او اواخر سال گذشته از هدایت تیم ملی جوانان کنار رفت و اعلام کرد با توجه به دیدگاه فعلی فدراسیون کشتی درخصوص برگزاری همزمان اردو‌های رده‌های سنی مختلف، فعلا در راس کار نباشد بهتر است. حال باید دید با توجه به نتایجی که تیم ملی کشتی آزاد با غلامرضا محمدی کسب کرده آیا او در مسابقات جهانی هم هدایت تیم را برعهده دارد یا اینکه قرار است گزینه‌ای دیگر یا شاید پژمان درستکار هدایت تیم را برعهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اعلام جدیدترین رنکینگ جهانی کشتی‌گیران/ تیلور جای یزدانی را گرفت؛ صعود گرایی به صدر انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود. برچسب ها: المپیک توکیو کشتی آزاد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: المپیک توکیو کشتی آزاد تیم ملی کشتی آزاد میدان المپیک غلامرضا محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۱۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

محمدعلی گرایی ‌به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ با درخواست کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن 82 کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد