Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@18:41:36 GMT

قیمت انوع گوشت قرمزبسته‌بندی+جدول

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۱۴۱۵

گوشت گوساله خورشتی مهیا پروتئین با مقدار ۸۰۰ گرم به قیمت ۱۷۸ هزار و ۹۹۰ تومان دربازار به فروش می‌رسد. ناطقان: قیمت انواع گوشت قرمز بسته بندی در بازار به شرح زیر است:


نام کالا  قیمت (تومان) گوشت گوساله خورشتی مهیا پروتئین - ۸۰۰ گرم ۱۷۸,۹۹۰ گوشت چرخ کرده مخلوط گوساله و گوسفند مهیا پروتئین - ۱ کیلوگرم ۱۶۰,۲۱۰ گوشت نگینی استامبولی گوساله مهیا پروتئین - ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ کیلوگرم ۱۰۶,۷۴۰ گوشت قیمه‌ای گوساله مهیا پروتئین مقدار ۰.۵ کیلوگرم ۱۱۱,۹۳۰ گوشت قیمه ای گوساله دارا - ۱ کیلوگرم ۱۹۷,۵۰۰ گوشت خورشتی گوساله زی پرو - ۰.۵ کیلوگرم ۹۰,۵۰۰ استیک تی بن گوساله زی پرو - ۰.۵ کیلوگرم۱۱۵,۰۰۰
منبع: مشرق برچسب ها: گوشت قرمز ، بسته بندی ، بازار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: گوشت قرمز بسته بندی بازار مهیا پروتئین ۰ ۵ کیلوگرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۱۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد

شاگردان کارلو آنچلوتی با کسب یک پیروزی خانگی مقابل یکی از کاندیداهای سقوط به دسته پایین‌تر در آستانه فتح لالیگا قرار گرفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا، عصر امروز (شنبه) تیم فوتبال رئال مادرید صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها میزبان کادیس بود و میهمان رده هجدهمی خود را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.

گل نخست این بازی را براهیم دیاس در دقیقه 51 ، دومین گل را جود بلینگام در دقیقه 68 با پاسی از دیاس داد تا او روی هر دو گل نخست تیمش تأثیر مستقیم داشته باشد. سومین و آخرین گل بازی هم در دقیقه 3+90 توسط خوسلو رقم خورد. به این ترتیب بیست‌و‌هفتمین پیروزی کهکشانی‌ها ثبت  و شاگردان کارلو آنچلوتی به لطف این بازی 87 امتیازی شدند. این بدان معناست که اگر نزدیک‌ترین تعقیب کننده آنها در جدول رده‌بندی یعنی بارسلونا امشب (ساعت 20) نتواند رقیب همشهری‌اش جیرونا را شکست دهد، سی‌و‌ششمین قهرمانی‌شان کهکشانی‌ها در لالیگا مسجل خواهد شد. پیروزی بارسلونا اما قهرمانی رئالی‌ها را مشروط به کسب پیروزی در هفته آینده خواهد کرد.

رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت

در آخرین بازی امشب لالیگا نیز از ساعت 22:30 اتلتیکومادرید رده چهارمی میهمان مایورکا خواهد بود.

در جدول رده‌بندی مسابقات، رئال مادرید 87 امتیازی صدرنشین است، بارسلونا با 73 امتیاز در رده دوم قرار دارند. جیرونا با 71 امتیاز سوم است و اتلتیکومادرید با 64 امتیاز روی پله چهارم قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • تولید کننده جعبه هاردباکس عمده در تهران
  • فرایند خشک کردن و بسته بندی پرتقال در یک کارخانه کره‌ای (فیلم)
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد
  • رتبه نهم، پرمشتری‌ترین جایگاه جدول لیگ
  • (ویدیو) فرآیند فرآوری و بسته بندی «خرچنگ برفی» در کارخانه
  • داستان «غذا‌های پلاستیکی» در شبکه مستند
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول