Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، امیر خلیلی‌خواه بعدازظهر امروز در کارگروه مولدسازی و فروش اموال مازاد تملیکی استان سمنان که در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: در سال ۱۳۹۹، تعداد ۶۵ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی در کارگروه استانی شناسایی و برای طی مراحل آتی و کسب مجوز اقدامات لازم انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال گذشته، ۵۱ مصوبه در این خصوص به استان سمنان ابلاغ شد که با توجه به شرایطی که بر بازار حاکم بود، تعداد ۲۳ مورد به فروش رسیده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان ادامه داد: از محل فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی، ۱۲ میلیارد تومان اعتبار به استان، اعتبارات و بدنه دستگاه‌های اجرایی تزریق شد.

خلیلی‌خواه با بیان اینکه ۱۳ استان توانستند املاک مازاد خود را در کشور در سال گذشته به فروش برسانند، اضافه کرد: از حیث تعداد املاک جزو رتبه‌های شاخص بودیم؛ اما از نظر ارزش املاک فروش رفته به دلیل اینکه املاک مازاد روستایی در این موارد وجود داشت، در جایگاه‌های پایین‌تری قرار گرفتیم.

وی عنوان کرد: دولت اجازه داده است تا حدود دو هزار میلیارد تومان اموال غیرمنقول دولت را در قالب اجاره‌های بلندمدت واگذار کنیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان گفت: ۲۸ مورد از مواردی که در سنوات ۹۸ و ۹۹ مصوب شده‌اند، در سال جاری نیز مجوز آن‌ها تمدید شد که بالغ‌بر ۳۶ میلیارد تومان برآورد اولیه ارزش تقریبی آن‌ها است.

خلیلی‌خواه خاطرنشان کرد: امروز در رابطه با فروش ۲۵ مورد دیگر از اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی استان سمنان بحث و تبادل‌نظر و تصمیم‌گیری و مصوبه به مرکز ارسال می‌شود.

 گزارش عملکرد کارگروه مولدسازی و فروش اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در سال ۱۳۹۹ و دستور کار و نقشه راه کارگروه در سال جاری برای شناسایی املاک و ارسال مصوبه آن‌ها به مرکز برای صدور مجوز فروش ارائه شد.

در این جلسه در زمینه فروش املاک جدید شناسایی‌شده دستگاه‌های اجرایی استان سمنان به تعداد ۲۵ مورد بحث و تبادل‌نظر و تصمیم‌گیری شد.

همچنین بر نیازسنجی فرمانداران در شهرستان‌ها در خصوص املاک موردنیاز برای ادارات شهرستانی و استفاده از ظرفیت املاک مازاد در قالب تهاتر بین دستگاهی تأکید شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان سمنان دستگاه های اجرایی املاک مازاد مازاد دستگاه های اجرایی میلیارد تومان استان سمنان املاک مازاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۱۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است

محسن ساسانی جانشین سازمان پدافند غیر عامل کشور در جلسه شورای پدافند غیر عامل استان سمنان گفت : پیش بینی و پیشگیری، دو اصل بسیار مهم در حوزه پدافند غیرعامل است

وی افزود: طراحی، سازماندهی، تجهیز، آموزش، تمرین و رزمایش ارکان اصلی دستیابی به آمادگی در حوزه پدافند غیرعامل است.

وی با اشاره به لزوم آمادگی های رایانه ای برای مقابله با تهدیدات گفت : بر اساس دستورالعمل‌های پدافند غیرعامل، ضروری است ۳۰ درصد نانوایی‌های سطح استان دوگانه سوز و برای شهر‌های بزرگ، نانوایی سایر پیش بینی شود.

استاندار سمنان هم در این جلسه تاکید کرد : این استان به واسطه وجود تاسیسات و زیرساخت‌های حساس، در بحث اجرای ساز و کار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی، حفاظت و حراست است. 

وی گفت: سمنان در حوزه سایبری، زیستی، امنیت غذایی، زیرساخت و فناوری نوین ، استان حساس در بخش پدافند غیرعامل است.

استاندار سمنان وجود دو نیروگاه تولید برق در این استان را یادآور شد و گفت : اجرای مطلوب ساز و کار‌های اجرایی پدافند غیرعامل برای حفاظت و حراست از این تاسیسات از اهمیت بسزایی دارد.

وی افزود: پراکندگی روستاها، راه‌های مواصلاتی مهم، شبکه‌های زیرساختی و پهناور بودن استان از دیگر مواردی است که استان سمنان را از لحاظ موارد پدافند غیرعامل مهم می‌سازد.

وی از مدیران خواست طرح دوگانه سوز شدن حداقل ۳۰ درصد خبازی‌های استان سمنان را به سرعت اجرایی کنند .

دراین جلسه همچنین تفاهم نامه مشترک در زمینه استفاده از قابلیت هوش مصنوعی در اطلاعات و عملیات بین استانداری و دانشگاه آزاد اسلامی سمنان منعقد و از موسی حسنی بعنوان نفر برگزیده رزمایش پدافند غیر عامل کشور در سال ۱۴۰۲ قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بازداشت یک مشاور املاک جاعل در اردبیل
  • اتصال آنلاین اطلاعات خرید و فروش به سامانه املاک و اسکان
  • خبر معاون وزیر راه برای خریداران مسکن
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • خبر خوب برای خریداران مسکن / آغاز عقد قراردادهای رایگان در «خودنویس»
  • املاک مازاد دستگاه‌ها باید شناسایی و معرفی شوند
  • سمنان در اجرای سازوکار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی است
  • زمزمه‌های دلالی مشاوران املاک در طرح مسکن جوانی جمعیت یزد
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • مشاوران املاک فاقد پروانه در اردبیل پلمب می شوند