Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشنواره سن سباستین امسال جایزه Donostia یعنی بالاترین افتخار خود را به خاطر یک عمر فعالیت هنری تقدیم جانی دپ ستاره سینمای هالیوود می‌کند.

خبرگزاری میزان - جشنواره معتبر سن سباستین که یکی از ۱۴ جشنواره سینمایی رقابتی سطح اول دنیا است امسال مهمترین جایزه خود را به جانی دپ می‎دهد. این جشنواره از جانی دپ به عنوان یکی از با استعدادترین بازیگر‌های حال حاضر دنیا با نقش‌آفرینی‌های متنوع در سینمای معاصر یاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:  برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

ایتن هاک، سیگورنی ویور، جودی دنچ، پنه‌لوپه کروز و ویگو مورتنسن از جمله افرادی هستند که قبلا جایزه Donostia جشنواره بین‌المللی فیلم سن‌سباستین را کسب کرده‌اند.

مراسم ویژه اهدای بالاترین افتخار جشنواره سن سباستین به جانی دپ در تاریخ ۲۲ سپتامبر برابر با ۳۱ شهریور در کشور اسپانیا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار هالیوود سینمای جهان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار هالیوود سینمای جهان سن سباستین جانی دپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۱۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر آئین ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: نمایش ۱۹۴۸ به نویسندگی و کارگردانی «یاسر خالقی» از شهرستان لنده، تولید حوزه هنری استان به پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد راه یافت.

وی بیان داشت: این نمایش با زبانی طنز به اشغال فلسطین توسط اسرائیل غاصب می‌پردازد و از کمدی تازه‌ای در بیان درام خود استفاده می‌کند که برای مخاطب جذابیت ویژه‌ای دارد.

آئین تصریح کرد: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، ۱۴ گروه نمایشی توانستند برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد امتیاز لازم را کسب کنند.

کد خبر 6095107

دیگر خبرها

  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی