Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی چلسی می گوید فتح سوپرکاپ اروپا را بسیار جدی می گیرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت یوفا، با پایان المپیک و مسابقات یورو، کم کم به شروع مسابقات باشگاهی نزدیک می شویم و مهمترین دیدار اول فصل به طور قطع سوپر کاپ اروپا است که به زودی بین دو تیم چلسی و ویارئال برگزار خواهد شد. به همین بهانه سایت یوفا گفتگویی با توماس توخل، سرمربی چلسی، تیم فاتح لیگ قهرمانان انجام داده است که در ادامه می خوانید:

تقابل با ویارئال 

احترام زیادی برای ویارئال و اونای امری قائلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع می توان لیگ اروپا را در آینده جام اونای امری صدا کرد! این مرد باورنکردنی است. او در پنج فینال این تورنمنت بازی کرده و فاتح 4 فینال بوده است. باورنکرنی است. در مورد تیم های اسپانیایی، باید خیلی مراقب باشید. آنها عاشق فوتبال هستند و برای مالکیت توپ پا به زمین می گذارند و خیلی شجاعانه بازی می کنند. به همین خاطر فکر می کنم جوری پا به مسابقه بگذارند انگاری چیزی برای از دست دادن ندارند اما چه چیزی بهتر از این است که فصل را با یک فینال اروپایی شروع کنیم. این مسابقه را بسیار جدی می گیریم و تمام تلاشمان را می کنیم این جام قهرمانی را به خانه بیاوریم.

 تعطیلات تابستانی

به پاریس رفتم و به خانواده ام در اسباب کشی کمک کردم! بعد به تعطیلات رفتیم و اندکی آفتاب گرفتیم زیرا در لندن و انگلیس هوا به ندرت آفتابی است. وقتی در تعطیلات باشم، فقط استراحت می کنم و به نظرم به این استراحت برای پر کردن باتری هایم نیاز داشتم.

شروع خوب در  چلسی

 چطور شروعم در این تیم انقدر خوب بود؟ نمی دانم! قبلا هم گفته بودم رفتن به یک تیم در میانه فصل ایده آل نیست اما به نظرم اتفاق خوبی بود. تیمی با ساختار و سازمان دهی خوب پیدا کردم که جاه طلبی زیادی داشت و در بالاترین سطح حمایت می شد و همین کار را آسان کرد. بازی با سه مدافع به خوبی جواب داد و می خواستیم دائما با سه هافبک میانی یعنی کانته، جورجینیو و کواچیچ بازی کنیم. رویکردمان این بود که کاری کنیم که برای تیم مناسب است و با شخصیت بازیکنان جور در می آید.

انگولو کانته 

سالهای طولانی تلاش می کردم او را به تیمم بیاورم و حالا به شکلی دیگر او را در تیمم دارم چون من به تیمش آمدم! داشتن انگولو کانته در تیمتان آرزوی هر مربی است زیرا او کار را برای همه آسان می کند. او پسر خوب و متواضعی است و دوست دارد همه جای زمین باشد و در باز پس گیری توپ کمک کند. برای فوتبال اهمیت زیادی دارد که چنین بازیکنانی که در خدمت تیم هستند، مورد توجه قرار بگیرند.

پیروزی در فینال لیگ قهرمانان

 با اندکی برتری روانی به این بازی آمدیم چون در یک بازه کوتاه دوبار آنها را شکست داده بودیم. برای دقایق زیادی اذیت شدیم ولی مثبت اندیش باقی ماندیم و فعال بازی کردیم. نیاز به بازی خوب داشتیم. شادی کردن در کنار خانواده ام چه حسی داشت؟ خیلی خوب بود زیرا حس می کردم این اتفاق برای آنها بیشتر اهمیت دارد. والدین و فامیل هایم در ورزشگاه بودند. گاهی اوقات خانواده تان هم فداکاری می کند و این کاری بود که خانواده من برای مدت زمانی طولانی انجام داده بود. به همین خاطر این قهرمانی کادویی به آنها بود. شبی بود که باید جواب زحماتشان را می دادم و خوشحالم که توانستیم در کنار هم باشیم.

یادگرفتن از شکست در فینال 2020 با پاری سن ژرمن 

شکست خوردن باعث می شود فروتن باشید. شکست دردناک است و حس کردن این درد تجربه خوبی نیست. به خصوص اگر بسیار جاه طلب باشید اما شکست جزوی از ورزش است و شما را قوی تر می کند. باید از آن یاد گرفت و رسیدن دوباره به فینال لیگ قهرمانان مانند یک کادو بود. بسیار سپاسگذار بودیم و تجربه خوبی بود. این که طرفداران و خانواده ام دائما در مورد فینال لیگ قهرمانان حرف می زنند حس خوبی است اما چالش فعلی ما این است که آن برد و موفقیت را به فراموشی بسپاریم. چیزی که از تیمم می خواهم این است که شروعی مجدد داشته باشد و قاطعیت و عطشش را از دست ندهد. موفقیت هایمان به گذشته پیوسته و حالا باید تمرکزمان روی آینده باشد.

اخبار داغ 

رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا ! / با هر دو خواهر دوقلو!!! + جزییات برترین های قرن با فرشاد فلاحت زاده: جلال طالبی با من دشمنی داشت؛ استقلالی ها گفتند به پرسپولیس کمک نکن! داور ترک مبارزه کاراته گنج زاده و حریف عربستانی: به من گفتند با چاقو خانواده ات را قطعه قطعه می کنیم احتمال تمدید قرارداد جواد نکونام و فولاد کمتر شد! مت دیمون: دیوانه وار ترین چیزی که در عمرم دیده ام؟ حضور در ورزشگاه بوکاجونیورز! هواداران پاری سن ژرمن در انتظار مسی؛ او همچنان در خانه خود در بارسلونا است / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۱۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی امروز موفق شد با گل‌های یوشکو گواردیول و ارلینگ هالند مقابل ناتینگهام فارست به پیروزی ۲-۰ برسد. ستاره نروژی خط حمله سیتیزن‌ها پس از مصدومیت کوتاه به ترکیب تیمش بازگشت و توانست گل دوم را به ثمر برساند.

حالا منچستر سیتی با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال فقط یک امتیاز کمتر دارد و در موقعیت فوق‌العاده‌ای برای قهرمانی قرار گرفته است. آنها در دیدار بعدی روز شنبه هفته آینده به مصاف ولورهمپتون خواهند رفت.

هالند در مصاحبه با اسکای اسپورت پس از پایان بازی در مورد حس و حالش بعد از بازگشت به ترکیب، پیروزی امشب و برنامه‌های سیتی برای بازی‌های بعدی صحبت کرد.

او گفت:«یک برد مهم، در حال حاضر این مهمترین چیز است. مهم نیست چگونه این کار را انجام دهیم، مهم برنده شدن و گرفتن سه امتیاز است، و بله، بازگشت به ترکیب خوب است و حس خوبی دارد.»

او درباره عملکرد سیتی در این بازی گفت:«ما می‌دانیم که آنها در کجای جدول هستند، بنابراین می‌دانستیم که بازی امروز یک جنگ خواهد بود. زمین خوبی برای بازی نبود اما ما نمی‌توانیم در مورد این چیزها شکایت کنیم.»

او سوس درباره برنامه سیتی تا بازی با ولوز گفت:«از همین امشب به بازی بعدی فکر می‌کنیم. سه امتیاز را گرفتیم، دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم.»

دیگر خبرها

  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • توخل: رسیدن به فینال امکان‌پذیر است/ کیم بیش از حد طمع کرد
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • توخل: نمی‌دانم چرا، ولی گنابری به رئال گل می‌زند
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال