Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@05:47:18 GMT

واکنش قاسمی‌نژاد به توافق با گل‌گهر سیرجان

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۱۶۸۳

واکنش قاسمی‌نژاد به توافق با گل‌گهر سیرجان

امین قاسمی‌نژاد خبر مذاکره و توافق اولیه با گل‌گهر سیرجان را تکذیب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، امین قاسمی‌نژاد مهاجم فصل گذشته پدیده مشهد یکی از گزینه های اصلی استقلال برای تقویت خط حمله است و فرهاد مجیدی اصرار زیادی روی جذب این بازیکن دارد. با این حال طی یکی ، دو روز گذشته اخبار زیادی درباره پیشنهاد هنگفت گل‌گهر سیرجان برای جذب قاسمی‌نژاد مطرح شده و حتی اخباری درباره توافق اولیه او با باشگاه سیرجانی هم به گوش رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاسمی‌نژاد اما با تکذیب شایعات مطرح شده در صفحه شخصی‌اش نوشت: «سلام خدمت همه عزیزان، در حال حاضر نه من و نه مدیربرنامه‌ام با هیچ باشگاهی مذاکره نداشته‌ایم. لطفا به حاشیه‌ها توجه نکنید.»

 

 

 


با این وضعیت مشخص است که قاسمی‌نژاد علاقه‌ زیادی به حضور در استقلال دارد و برای روشن شدن اذهان عمومی چنین مطلبی را در اینستاگرامش منتشر کرده است.


حال باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون این مهاجم 35 ساله رخ می‌دهد و او در نهایت کدام تیم را برای آینده فوتبالی‌اش انتخاب خواهد کرد.

نقل و انتقالات 1400 امین قاسمی نژاد پدیده مشهد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات 1400 امین قاسمی نژاد پدیده مشهد قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۱۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی

به گزارش "ورزش‌سه"، شب گذشته بود که حکم بازی لغو شده هفته بیست و هشتم لیگ برتر میان دو تیم استقلال ملاثانی و فجرسپاسی اعلام شد و بر این اساس رای به تکرار بازی در جایی غیر از استان خوزستان با صلاحدید سازمان لیگ داد.

این حکم با اعتراض باشگاه فجر مواجه شده و آنها می‌گویند حکم صادره را برای اعتراض به کمیته استیناف خواهند برد. 

متن بیانیه اعتراضی باشگاه فجر به شرح زیر است:
«پس از صدور راي ناصواب و به دور از عدالت و انصاف و مصلحت اندیشانه كميته انضباطي فدراسيون فوتبال، باشگاه فجر شهيد سپاسي با ارسال مدارک، مستندات و تنظیم لایحه، اعتراض شديد خود به رای صادره منجر به تكرار بازي استقلال - فجر شهيد سپاسي  را اعلام و جهت تجديد نظرخواهي و صدور راي عادلانه در کمیته استیناف تقدیم فدراسیون فوتبال خواهد نمود.»

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • ببینید | اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • حمله به امین منوچهری و زورگیری: بارها در اتوبان چمران این اتفاق رخ داده؛ پیگیری نمی‌کنم چون فایده ندارد! + عکس
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا
  • فشار نظامی به حماس شکست خورده است
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا