Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل منطقه آزاد کیش با اشاره به تغییر اعضای هیئت مدیره شرکت عمران ، آب و خدمات کیش با هدف جوان گرایی، گفت: نجات الله محمدی در شرکت توسعه بنادر جایگزین علی عرب شد. - اخبار اقتصادی -

جعفر آهنگران در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: امروز  هیئت مدیره شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش تغییر کرد و ما نیروهای بومی را جایگزین مدیران غیربومی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس آقایان محمدحسین آقایی، میثم غلامی و آرش نیکفرجام به همراه عبدالنبی شرفی جایگزین اعضای سابق هیئت مدیره شدند.

وی تصریح کرد: همچنین نجات الله محمدی مدیر فرودگاه کیش و عضو هیئت مدیره شرکت توسعه بنادر و فرودگاه ها به عنوان سرپرست این شرکت جایگزین علی عرب شد. ضمن این که محمدحسین یوسف پور به عضویت هیئت مدیره این شرکت در آمد.

وی با بیان این که رسول طهماسبی به عنوان معاون شرکت سرمایه گذار و توسعه کیش جایگزین حجت الله روحی شد، گفت:  بومی گزینی و جوان گزینی در منطقه آزاد کیش یک اصل راهبردی است و از ابتدای مسئولیتم در کیش هیچ مدیری را خارج از محدوده منطقه آزاد کیش انتخاب نکرده ام.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش گفت: در این مسیر نیز حاضرم هر هزینه ای را پرداخت کنم برای این که بتوانیم با عدم افزایش نیرو، بها دادن به استعدادهای بومی و درون سازمانی را در سازمان منطقه آزاد کیش را پایه گذاری کنیم.

آهنگران با بیان این که تغییرات امروز در راستای پیروی از اصلی بومی گزینی و جان گرایی بوده است، افزود: از خبرگزاری فراگیر و تاثیرگذار تسنیم انتظار داریم از این رویکرد سازمان منطقه آزاد کیش حمایت کند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس جمهور منطقه آزاد کیش رئیس جمهور منطقه آزاد کیش هیئت مدیره شرکت منطقه آزاد کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۱۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی| خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد

علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با تصمیم هیئت مدیره باشگاه استقلال علی خطیر از سمت مدیرعاملی این باشگاه برکنار و فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی انتخاب شد.

در جلسه‌ای که امشب برگزار شد، مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره، فرشید سمیعی نایب رئیس هیئت مدیره و مهدی حیدرزاده دیگر عضو هیئت مدیره حضور داشتند و برکناری خطیر به تصویب آنها رسید.

سمیعی با حفظ سمت به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب و معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: خطیر رسماً از مدیرعاملی برکنار شد
  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • علی خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد؛ ادعای یک خبرگزاری
  • اختصاصی| خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار