Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان با اشاره به روند واکسیناسیون گفت: گروه سنی واکسیناسیون در استان خوزستان به ۴۰ سال به بالا رسیده است البته هر چند با واکسن زدن میزان فوتی‌ها کمتر خواهد شد اما خطر رفع نخواهد شد و مصونیت کامل ایجاد نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، قاسم سلیمانی‌دشتکی امروز سه شنبه 19 مرداد ماه جاری در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان که در استانداری برگزار شد، با بیان اینکه وضعیت کرونا در کشور و استان‌ها بسیار وخیم است، اظهار کرد: کرونای دلتا به سرعت در حال گسترش است و وضعیت استان خوزستان نیز مطلوب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ظرفیت بخش مراقبت‌های ویژه در استان خوزستان کاملاً تکمیل شده است یعنی برای هر بیمار که وارد مراقبت‌های ویژه می‌شود باید یک تخت اضافه شود که خود دردسرهایی دارد و خطرناک است.

استاندار خوزستان افزود: وضعیت شیوع کرونا قابل قبول نیست و بسیار خطرناک است. تقاضا دارم در اطلاع‌رسانی به مردم برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حضور حداقلی در مجامع تلاش شود. جلسه ها نیز با حضور حداکثر ۱۵ نفر برگزار شوند و حضور کارکنان نیز بر اساس رنگ‌بندی شهرها یک‌سوم و یک‌چهارم باشد. خدمات نیز تا جایی که امکان دارد از راه دور ارایه شود.

سلیمانی دشتکی با اشاره به روند واکسیناسیون در خوزستان بیان کرد: گروه سنی واکسیناسیون در استان خوزستان به ۴۰ سال به بالا رسیده است البته هر چند با واکسن زدن میزان فوتی‌ها کمتر خواهد شد، اما خطر رفع نشده و مصونیت کامل ایجاد نمی‌شود.

نماینده عالی دولت در خوزستان بیان کرد: تقاضای من از فرهنگیان خوزستان این است که کمک کنند تا مردم کمتر در مجامع حضور پیدا کنند و اگر در مراسم‌ محرم شرکت می‌کنند دقت داشته باشند که حداقل و با فاصله اجتماعی باشد.

استاندار خوزستان در پایان اضافه کرد: دل‌مان می‌خواست ایام محرم را پرشور برگزار کنیم اما متاسفانه شرایط کرونایی اجازه نمی‌دهد. بر اساس دستورالعمل ها قرار شد از محیط‌های سربسته تا حدود ۶ متر و با یک‌چهارم ظرفیت استفاده شوند و در فضای باز نیز نباید مدت برگزاری مراسم بیش از دو ساعت باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: واکسیناسیون استاندار خوزستان برنا خوزستان بیمارستان ها کرونا دلتا آیین های محرم استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۱۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسمی، با تاکید بر لزوم توجه به پروانه ساخت حشره کش‌ها در هنگام خرید، گفت: استعلام مجوزهای بهداشتی حشره کش‌ها از طریق زیرسامانه‌های سازمان غذا و دارو امکان پذیر است.

وی اظهار کرد: به منظور اطمینان از اصالت حشره کش‌ها و جلوگیری از خطرات ناشی از مصرف محصولات تقلبی، مصرف کننده ها حتماً باید موقع خرید به پروانه ساخت بهداشتی درج شده روی آن توجه کنند.

قاسمی با تاکید بر لزوم توجه به نحوه نگهداری و مصرف حشره کش‌ها، اظهار کرد: حتماً هنگام خرید علاوه بر پروانه ساخت باید به مندرجات روی محصول در مورد نحوه نگهداری و مصرف توجه شده و همواره دور از دسترس کودکان، نور، حرارت، رطوبت، مواد غذایی و مواد شوینده نگهداری شود.

کارشناس سازمان غذا و دارو تصریح کرد: حشره کش‌های خانگی به صورت پودر و اسپری هستند که در هنگام مصرف حتماً باید از دستکش، ماسک و عینک استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت بروز حساسیت پس از مصرف حشره کش‌ها فرد باید به سرعت به همراه محصول یا برچسب اطلاعات آن به مراکز درمانی مراجعه کند تا کادر درمان بر اساس اطلاعات فرآورده اقدامات درمانی متناسب را انجام دهند.

کد خبر 6088887 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • وضعیت مطلوب تالابهای نقده
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی