Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه در لرستان حدود ۴۷ منطقه آسیب پذیر با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت وجود دارد گفت: در همین راستا از خیران درخواست می‌کنیم جهت محرومیت‌زدایی پای کار بیایند. - اخبار استانها -

به  گزارش  خبرگزاری تسنیم  از خرم‌آباد ، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز در  نشست امدادگران عاشورا و فرماندهان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان که در دفتر نماینده ولی فقیه استان لرستان برگزار شد با بیان اینکه  تشکیل جلسه امدادگران عاشورا در روز اول محرم حکایت از عزم و اراده جدی و مصمم برای ایثار و فداکاری است اظهار داشت: در این موقعیت که کشور ما  با دشواری‌هایی در داخل و خارج روبرو است شاهد هستیم  ظرفیت‌های زیادی از اخلاص، ایثار و فداکاری تجلی و نمود پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: همان گونه که ایثار و فداکاری  پزشکان و پرستاران را در 8 سال دفاع مقدس در بهداری  مشاهده کردیم، مقام معظم رهبری  فرمودند این ایثار و فداکاری‌ها باید تا آخر عمر ادامه داشته باشد و البته مخاطب این کلام مقام معظم رهبری تنها  افراد حاضر در جلسه نبوده بله مخاطب ایشان همه ما هستیم.

نماینده ولی فقیه  در لرستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری به عنوان رهبری هوشمند، آگاه  و بصیر از ظرفیت‌های درون اجتماع کاملا اطلاع دارند عنوان کرد: از همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا مقام معظم رهبری مردم را به کمک‌های مومنانه دعوت کردند و شاید هیچ یک از ما فکر نمی‌کردیم با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه  خیران، نیکوکاران و مردم  این چنین به صحنه بیایند.

طرح «اطعام و احسان حسینی» ایام محرم با کمک خیرین در استان گیلان اجرا می‌شودخیران کاشانی بیش از 15 میلیارد ریال از خانواده زندانیان حمایت کردند کمک 311 میلیارد ریالی به نیازمندان

وی بیان کرد: وقتی مردم اخلاص مقام معظم رهبری را مشاهده می‌کنند برای آنها ایجاد انگیزه می‌شود که فداکارانه به صحنه بیایند و نتیجه‌اش می‌شود برپایی غدیر بی نظیری با طبخ بیش از 500 هزار غذا تنها در استان لرستانی با عدم رونق مطلوب کسب و کار، تخریب‌های سیل 98، بیکاری که وضعیت اقتصادی خوبی ندارد.

شاهرخی گفت: بیماران سرطانی جز مشکلات جامعه هستند و در استان لرستان اینگونه افراد بسیار هستند که مکرر به دفتر نماینده ولی فقیه در استان مراجعه می‌کنند.

وی تصریح کرد: در استان لرستان 500 هزار خانوار داریم که از این تعداد 100 هزار خانوار  تحت پوشش کمیته امداد، 50 هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی هستند که جمع زیادی‌اند و از لحاظ معیشتی در سختی هستند ولی تبصره‌ای آنها را محروم کرده است.

نماینده ولی فقیه  در استان لرستان خاطرنشان کرد: در لرستان حدود 47 منطقه آسیب پذیر با 250 هزار نفر جمعیت وجود دارد در همین راستا از خیران درخواست می‌کنیم جهت محرومیت‌زدایی پای کار بیایند و خوشبختانه تاکنون از کمک‌های مردمی از طرف دفتر نماینده ولی فقیه بیش از یک میلیارد تومان به نیازمندان کمک شده است.

انتهای پیام/645/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه مقام معظم رهبری ایثار و فداکاری استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ علیرضا غیاثی گفت: عملیات تامین آب آشامیدنی بهداشتی برای ۳۷۲ روستای کم آب و با تنش آبی در گیلان درقرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی، در قالب طرح محرومیت زدایی و برای اجرای عملیات آب رسانی به ۸ مجتمع آبرسانی و ۶ تک روستا در گیلان با هزار و ۸۲۷ میلیارد تومان اعتبار با اجرای قرارگاه خاتم الانبیا و سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان آغاز شد.

وی با بیان اینکه با افتتاح این طرح‌های آب رسانی تا پایان امسال، ۱۶۹ هزار و ۹۲۳ خانوار روستایی از مزایای آن‌ها برخوردار می‌شوند، افزود: اجرای هزار و ۶۲۶ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب آشامیدنی، ساخت ۷۴ مخزن ذخیره به حجم بیش از ۲۵ هزار مترمکعب، ساخت ۷۱ ایستگاه پمپاژ آب، حفر ۳۱ حلقه چاه و بهسازی ۱۱ دهنه چشمه از بخش‌های مختلف این طرح محرومیت زدایی است. 

علیرضاغیاثی از پیشرفت ۳۳ درصدی طرح محرومیت زدایی در ۹۰ روستای گیلان با صرف بیش از ۳۴۱ میلیارد تومان هزینه تا به امروز خبر داد و گفت: حفر ۱۴ حلقه چاه، لوله گذاری یک هزار و ۸۸ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب آشامیدنی، ساخت ۶ ایستگاه پمپاژ، بهسازی ۱۱ دهنه چشمه، ساخت ۱۰ مخزن ذخیره به حجم ۲ هزار و ۹۰۰ مترمکعب از طرح محرومیت زدایی شرکت آب و فاضلاب گیلان تا کنون انجام شده است.

دیگر خبرها

  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری
  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان