Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید وحید میرنظامی در جریان بازدید اعضای شورای شهر اراک از خبرگزاری مهر با بیان اینکه اولین ابلاغ و حکم خبرنگاری را پیامبر اکرم (ص) از خداوند گرفت، اظهار کرد: خدای متعال به پیامبر (ص) فرمود «یَا أَیُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ مَا أُنْزِلَ إِلَیْکَ»، این اولین ابلاغی بود که صادر شد و امیدوارم جامعه خبرنگاری ما «بَلِّغْ مَا أُنْزِلَ إِلَیْکَ» رفتار کنند یعنی با رعایت امانتداری هر آنچه وجود دارد را صادقانه، واقعی و البته با تحلیل و نقد به مردم ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار شورای شهر اراک از رسانه‌ها پرداختن به وظایف حرفه‌ای خود و رعایت اصل امانتداری است.

شورای ششم شهر اراک به رسانه‌های تخصصی حوزه شهری نگاه ویژه ای دارد

وی ادامه داد: شورای ششم شهر اراک به رسانه‌های تخصصی حوزه شهری نگاه ویژه ای دارد اما رسانه‌هایی که به دنبال حاشیه سازی و اختلاف افکنی هستند، در این شورا جایی نخواهد داشت.

رئیس شورای شهر اراک تصریح کرد: مجموعه شورای ششم شهر اراک از سبقه فرهنگی بالایی برخوردارند و چهره‌های فرهنگی شهر هستند و می‌توان گفت نوع تحصیلات، تخصص و نگاهشان مرتبط با مسئولیتشان در شورای شهر است.

رویکردی شورای جدید اجتماعی و فرهنگی است

میرنظامی اظهار کرد: رویکردی شورای جدید در حوزه اجتماعی و فرهنگی است منظور از اجتماعی فرهنگی بدین معنی نیست که از سایر مباحث عمرانی و آبادانی شهر غفلت شود بلکه در کنار پرداختن به این امور شورای شهر اراک به دنبال این است که با یک نگاه متعادل و همه جانبه و با توجه ویژه به مباحث اجتماعی و فرهنگی، رشد ناهمگونی که در دوره‌های قبلی مدیریت شهری در اراک به وجود آمده است را برطرف کند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه کمیسیون اجتماعی فرهنگی شورای شهر اراک جز قوی‌ترین کمیسیون‌ها این شورا است و در کنار آن توجه ویژه ای به مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اراک وجود دارد و ما حصل اقدامات این مرکز در برنامه‌ها و سیاستگذاری‌های کمیسیون‌های این شورا ترتیب اثر داده می‌شود.

شورای ششم اراک یاری‌گر مجموعه‌های فرهنگی و دینی شهر است

شورای شهر اراک این قول را به مجموعه‌های فرهنگی و دینی کلانشهر اراک می‌دهد در تدوین و عملیاتی سازی برنامه‌ها، همکاری لازم را با مجموعه‌های فرهنگی و دینی شهر داشته باشد و در اصل شورای ششم اراک آمده تا به تعالی مباحث فرهنگی و اعتقادی و تقویت معنویت در جامعه کمک کند.

به گزارش مهر در ادامه این نشست، خبرنگاران مهر با اعضای شورای شهر در حوزه مختلف شهری مصاحبه تفصیلی انجام دادند که مشروح آن به زدوی منتشر می‌شود.

کد خبر 5278396

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر اراک اصحاب رسانه اراک ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم روز خبرنگار بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا مراسم عزاداری گرگان عکس استانها کرمانشاه واکسن کرونا اردبیل شورای شهر شورای شهر اراک شهر اراک شورای ششم رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ کارگردان فیلم مستند «از اراک تا تل‌آویو» در مراسم اکران این فیلم گفت: مستند «از اراک تا تل‌آویو» روایت اجتماعی از مردم اراک در شب عملیات جمهوری اسلامی ایران در دفاع از خود مقابل رژیم سفاک و متجاوز صهیونیستی است و فیلم تلاش می‌کند روایت مستند از تنوع اجتماعی مردم اراک و احساس شور، نشاط، غیرت و اقتدار را به نمایش بگذارد.
حاج محمدحسینی با بیان اینکه فیلم با روایتی هنری تلاش می‌کند این رشور و شعف را به زبان هنر نشان دهد، افزود: زمان مستند ۱۸ دقیقه است و از زمان حمله تا ساخت این مستند حدود هفت روز طول کشید و عوامل حوزه رسانه به صورت شبانه‌روز و جهادی کار کردند.
او گفت: فیلم تلاش کرده تا نگاه اجتماعی داشته باشد و با این نگاه این اتفاق تاریخی که برای اولین بار جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل حمله کرد را به نمایش بگذارد.

کارگردان فیلم مستند «از اراک تا تل‌آویو» این مستند را از این جهت حائز اهمیت دانست که نتانیاهو شهر اراک را تهدید کرده بود و این فیلم سعی کرده تا نگاه مردم اراک به این تهدید را نشان دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • ساترا رقیب است یا شریک تولیدات تصویری؟/ ۷۰۰ تقاضا در انتظار مجوز
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی
  • اکران فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی