Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@03:29:59 GMT

انصراف «حسین افشاری» از نامزدی تصدی شهرداری همدان

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۲۳۵۷

انصراف «حسین افشاری» از نامزدی تصدی شهرداری همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسین افشاری، فرماندار سابق همدان طی پیامی به رئیس شورای اسلامی شهر همدان از حضور در فرایند انتخاب شهردار انصراف داد که متن پیام به شرح ذیل است

جناب آقای مسگریان
رئیس محترم شورای اسلامی شهر همدان
سلام علیکم

ضمن تقدیر و تشکر از حسن نظر اعضای محترم شورای ششم وابراز لطف تعداد کثیری از بزرگان و فرهیختگان نسبت به اینجانب به‌ عنوان خدمتگزار کوچک مردم، نظر به محدودیت‌های اداری و ملاحظات شخصی، پذیرش مسئولیت شهرداری همدان را به صلاح نمی‌دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان به‌ عنوان شهروندی مطلع از ظرفیت‌ها و استعدادهای انسانی و طبیعی همدان توصیه اکیدم به اعضای محترم شورای ششم که افرادی ارزشمدار، پاکدست و با روحیه انقلابی هستند این است که برای انتخاب شهردار همدان که پایتخت تاریخ وتمدن ایران زمین نام گرفته، خودرا به گزینه‌های داوطلب محدود نکرده و به دنبال افراد کارآمد و شایسته که بنا به توصیه بزرگان دین معمولا از پذیرش مسئولیت‌ها اکراه می‌ورزند باشند.

والعاقبه للمتقین.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان انتخاب شهردار رئیس شورای اسلامی شهر همدان مسئولیت شهرداری همدان روحیه انقلابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۲۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار
  • جدیدترین پیام رئیس برای انصرافی‌های تیم ملی
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان