Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@16:15:05 GMT

اطعام و احسان حسینی در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۲۳۹۹

اطعام و احسان حسینی در خوزستان

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمال شیبه مدیر کل کمیته امداد خوزستان گفت: در ماه محرم و صفر، ۲۵۰ آشپزخانه در قالب پویش اطعام و احسان حسینی با حضور حجت الاسلام میرعلایی مسول دفتر نماینده ولایت فقیه در خوزستان مسئول فرهنگی سپاه ولیعصر (عج) و فرمانده ناحیه امام علی( ع) در سراسر استان راه‌اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: آشپزخانه‌های راه اندازی شده تا پایان ماه محرم و صفر با هدف اطعام به نیازمندان فعالیت داشته و پیش بینی می‌شود در این ایام بیش از یک میلیون پرس غذا طبخ و توزیع شود و علاوه بر طبخ و توزیع غذا، بسته‌های معیشتی سبد کالا‌های اساسی و ضروری تهیه و به خانواده‌های نیازمند اهدا خواهد شد.

شیبه ادامه داد: براساس هدف‌گذاری صورت گرفته با مشارکت خیران، مراکز نیکوکاری، سپاه و بسیج گروه‌های جهادی در ماه محرم ۱۰۰ هزار بسته معیشتی و یک میلیون پرس غذای گرم در آشپزخانه‌های اطعام حسینی طبخ بین مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند توزیع خواهد شد و تمامی مراحل طبخ غذا با رعایت اصول بهداشتی انجام می‌گیرد و نیازمندان در ماه محرم با مشارکت خیرین از سفره‌ای با برکت‌تر از سفره امام حسین (ع) بهره مند می‌شوند.

مدیر کل کمیته امداد خوزستان تصریح کرد: رزمایش ایران همدل بزرگترین پویش ایران است که در این مرحله با شعار اطعام حسینی و احسان حسینی به نیازمندان خدمات رسانی خواهد شد و در مکان‌های صعب العبور و فاقد امکانات طبخ غذا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قالب احسان حسینی بسته‌های ارزاق توزیع خواهد شدو بسته‌های معیشتی شامل برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی، رب گوجه و قند و شکر خواهد بود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طبخ غذا کمک مومنانه محرم1400 احسان حسینی ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۲۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرکاری کنید، محرم عصبانی نمی‌شود!

به گزارش “ورزش سه”، بازگشت محرم نویدکیا به سطح اول فوتبال ایران یکی از اتفاقات جذاب نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر بوده است. سرمربی سابق سپاهان بعد از مدت‌ها دوری از نیمکت، به‌عنوان نفر اول کادر فنی مس رفسنجان به مربیگری برگشت و با حضور در جمع نارنجی‌پوشان توانسته شرایط خوبی را برای این تیم رقم بزند.

نویدکیا در ماه‌های گذشته که هدایت مس را بر عهده داشته از نظر فنی شرایط خوبی را برای این تیم رقم زده و تاکنون هیچ شکستی را روی نیمکت نارنجی‌ها پذیرا نبوده است.

مورد اصلی که درباره نویدکیا به چشم آمده شخصیت و متانت او در مواجهه با اتفاقات مختلف است. این مسئله در مس رفسنجان بارها بر سر موضوعات مختلف نمایان شده و در نشست خبری قبل از بازی روز چهارشنبه این تیم هم نمود پیدا کرد.

نویدکیا وقتی ظهر روز سه‌شنبه در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان حضور یافته بود با چند سوال حاشیه‌ای و غیرفنی از سوی یکی از خبرنگاران رفسنجانی مواجه شد و جالب اینکه بدون عصبانیت و با متانت خاص خودش به این سوالات پاسخ‌گو بود.

او نه تنها از پرسشی درباره چرایی برگزاری تمرینات مس در تهران ناراحت و عصبانی نشد که با بیان اینکه فضای مجازی را دنبال نمی‌کند و اخبار را چندان نمی‌خواند به اسطوره‌سازی نسبت به خودش واکنش نشان داد و گفت که دوست ندارد چنین اتفاقی را تجربه کند.

سرمربی رفسنجانی‌ها ساعتی قبل از دیدار حساس مقابل گل‌گهر سیرجان باز هم با آرامش خود را نمایان کرد و نشان داد دوست ندارد قبل از بازی دربی کرمان تیمش وارد شرایط سختی شود. او که تجربه‌ای زیاد را در فضای فوتبال دارد خود را برای مسابقه عصر چهارشنبه با گل‌گهر آماده می‌کند و امیدوار است به روند خوب رفسنجان ادامه بدهد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • هرکاری کنید، محرم عصبانی نمی‌شود!
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • انسولین «نوومیکس» در داروخانه‌های خوزستان توزیع می شود
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین