Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوکا دانچیچ در دالاس می ماند.

به گزارش طرفداری و به نقل از آدرین ویناروسکی، لوکا دانچیچ قراردادش با دالاس موریکس را به مدت ۵ سال تمدید کرد. قرارداد لوکا ارزشی ۲۰۷ میلیون دلاری خواهد داشت. این قرارداد یک قرارداد تاریخی خواهد بود چرا که دانچیچ در حالی که فقط ۲۲ سال سن دارد و سه فصل در NBA بوده است، در دو فصل آن عضوی از تیم منتخب سال بوده و همین موضوع این اجازه را به او و دالاس داده تا به سادگی بر سر امضای چنین قراردادی بزرگی به توافق برسند و باید گفت که این قرارداد اکنون پرارزش ترین قرارداد تضمین شده تاریخ بسکتبال برای یک بازیکن روکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بیل دافی، مدیربرنامه های لوکا نیز تایید کرده که قرارداد سال آخر این بازیکن به صورت پلیر آپشن خواهد بود.

همچنین پس از استفن کری، یانیس آنتتوکومپو، کریس پال، جیمز هاردن، تری یانگ و رودی گوبر، دانچیچ به هفتمین بازیکن تاریخ NBA تبدیل شد که قرارداد بالای ۲۰۰ میلیون دلار به امضا می رسند. دانچیچ بعد از امضای قراردادش با دالاس در گفتگو با Espn گفت:

امروز روزی بود که آرزویم به واقعیت پیوست. بسکتبال به من چیزهای زیادی داده و جایگاه فوق العاده ای برای من ساخته است. از اینکه بخشی از دالاس موریکس در آینده هستم هیجان زده ام.

در هرحال دانچیچ را فعلا با لباس دالاس موریکس خواهیم دید و باید دید مارک کیوبن در آینده می تواند ستاره دیگری را کنار لوکا قرار دهد یا خیر.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۲۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد

مراسم تشییع و خاکسپاری بازیکن پیشین تیم ملی بسکتبال ایران برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نادر کاشانی بازیکن پیشین تیم ملی بسکتبال ایران روز گذشته (چهارشنبه) با حضور شماری از پیشکسوتان، رئیس فدراسیون بسکتبال و مدیر روابط عمومی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شد.

مرحوم نادری در بازی‌های آسیایی، 66، 70 و 74 و جام ملت‌های 73 عضو تیم ملی بسکتبال ایران بود که متاسفانه روز سوم اردیبهشت درگذشت.

 مراسم ختم جمعه 7 اردیبهشت از ساعت 10 الی11:30 در مسجدالرضا میدان نیلوفر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پرز به این دلیل در سن‌سباستین غایب بود (عکس)
  • ملاقات فلورنتینو پرز و لوکا دانچیچ در جریان دیدار دالاس موریکس و لس انجلس کلیپرز / فیلم
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • سندروم ژاوی همه‌گیر شد: تمدید ۳ ساله کونسیسائو
  • جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است
  • آمادگی رم و اسپیناتزولا برای تداوم همکاری؛ احتمال تمدید دو ساله قرارداد
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد