Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:05:22 GMT

احتمال باز شدن پنجره نقل و انتقالات فولاد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۲۴۹۶

احتمال باز شدن پنجره نقل و انتقالات فولاد

ممکن است طی روزهای آتی و با صدور رأی نهایی دادگاه CAS، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه فولاد باز شود.

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان پس از کسب عنوان قهرمانی در رقابت های جام حذفی، باید خود را برای فصل بعد از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا آماده کند. اما بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه و جدایی احتمالی نکونام و ستاره هایی همچون فرشاد احمدزاده، باعث نگرانی هواداران این تیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باشگاه فولاد خوزستان بعد از اینکه در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال بر سر پرونده محمد بلبلی از دو پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم شد، برای اعتراض به این رأی به دادگاه عالی ورزش CAS شکایت کرد.


روند رسیدگی به این شکایت در CAS از چندی پیش آغاز شده و قرار بود طبق برنامه در تاریخ 30 جولای (8 مرداد ماه) رأی نهایی این پرونده صادر شود ولی تاکنون این اتفاق رخ داده است. از همین رو دادگاه CAS از فدراسیون فوتبال به‌عنوان صادرکننده رأی محرومیت باشگاه فولاد توضیح خواسته است.


اما اکنون اخباری به گوش می رسد مبنی بر اینکه ممکن است دادگاه عالی ورزش در این پرونده، به سود فولادی ها رأی خود را صادر کند و پنجره نقل و انتقالاتی قهرمان جام حذفی نیز باز شود تا این تیم بدون مشکل به دنبال جذب بازیکنان جدید باشد. باید دید در روزهای آتی دادگاه CAS به صورت رسمی چه رأی را صادر می کند.

نقل و انتقالات 1400 فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات 1400 فولاد خوزستان پنجره نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۲۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان

به گزارش "ورزش سه"، درخشش فاتی در ترکیب بارسلونا باعث شده بود که بسیاری از مدیران این باشگاه به ظهور یک لیونل مسی جدید در ترکیب این تیم امیدوار باشند و حتی پس از جدایی این ستاره آرژانتینی شماره پیراهن او را به این بازیکن اهدا کردند.

با وجود درخششی که این بازیکن جوان در ترکیب بارسا داشت اما شرایط مطابق انتظار او و هواداران این تیم و مدیران باشگاه پیش نرفت و مصدومیت‌های متوالی و طولانی مدت باعث شد که او از دوران اوجش فاصله بگیرد و نتواند توانایی‌هایش را در این تیم به نمایش بگذارد.

این شرایط باعث شد که فاتی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی فصل گذشته به صورت قرضی راهی برایتون شود اما حضور او در این تیم و لیگ برتر انگلیس هم موفقیت‌آمیز نبود و گفته شده است که مدیران بارسا هم دیگر تمایلی به ادامه همکاری با این بازیکن ندارد.

حالا روزنامه اسپرت خبر داده است که بارسا امیدوار است بتواند این بازیکن و همچنین کلمنت لنگله را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به لیگ عربستان منتقل کند و در حال تلاش برای پیدا کردن باشگاهی است که مشتاق جذب این دو بازیکن باشد تا بتواند از پول فروش آنها برای جذب بازیکنان مد نظرش استفاده کند.

دیگر خبرها

  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود
  • بهترین صندلی در هواپیما برای مسافرانی که از پرواز می‌ترسند
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید
  • تصاویر یورش نیروهای پلیس به دانشگاه کلمبیا | ورود پلیس از پنجره های دانشگاه! + ویدئو
  • فیلم/ لحظه ورود پلیس از پنجره طبقه دوم دانشگاه کلمبیا
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید!
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان