Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا درباره ویدئوهای منتشرشده از برخی از زنان که در آن اقدام به کشتن برخی از حیوانات و آزار آنها می‌کنند، گفت: این موضوع از سوی پلیس فتا در حال رسیدگی است و تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شده است.

پاشایی ادامه داد: با توجه به اینکه به نظر می‌رسد این اقدام در یکی از استان‌های کشور رخ داده است، دو رده در پلیس فتا بررسی آن را در دستور کار قرار داده اند تا هم جزئیات بیشتری از این ویدئوها به دست آید و هم با موارد تخلف برخورد قانونی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی پلیس فتای ناجا اعلام کرد که نتایج بررسی‌ها و اقدامات پلیس در این زمینه اعلام خواهد شد.

زنان سلاخ و ضبط فیلم حیوان‌کشی به سلیقه مشتری 

اخیرا در فضای مجازی ویدئوهایی منتشر شده است که در آن برخی از زنان اقدام به کشتن حیوانات می‌کنند. این تصاویر تکان‌دهنده با واکنش‌های بدی از سوی افکار عمومی روبرو شده و منجر به جریحه‌دار شدن افکار عمومی شده است.

خبرگزاری میزان در این باره نوشته است: اخیرا حیوان‌آزاران تشکیل شبکه داده‌اند و به معامله فیلم‌های کشتار حیوانات و حتی قبول سفارش برای تهیه فیلم حیوان‌آزاری به سلیقه مشتری مشغول هستند.

در تشریح فیلم‌های منتشرشده آمده است: زن سلاخ دست و پای حیوان را با روبان بنفش بسته و دقایقی پا را روی گلویش فشار می‌دهد تا کلیپ برای مخاطب هیجان‌انگیزتر شود؛ کلیپی که با قرار گرفتن سر بز طلایی‌رنگ روی تنش به پایان می‌رسد. 

آن یکی پیش از آغاز سلاخی، سر و گردن خروس سفید را زیر کفش‌های پاشنه‌بلندش آنقدر فشار می‌دهد تا پرنده چند لحظه‌ای از حال برود و وقتی به خود بیاید که سرش با فشار در کاسه آب فرو برده شده تا زجرکشش کند.

زن سلاخ سوم، پایش را روی بدن خرگوش سفید و دست‌وپابسته‌ای که نفسش در سینه حبس شده فشار می‌دهد و به خرگوش یادآوری می‌کند که تا لحظاتی دیگر زیر پای الهام‌بانو جان خواهد سپرد. 

چهارمین زن سلاخ هم پس از زجرکش کردن یک خروس، با لحنی بیمارگونه به بز سفیدی که شاهد ماجراست، نزدیک بودن مرگش را خبر می‌دهد. بز نگون‌بخت، پس از آنکه نیمی از گردنش توسط چاقوی زن، بریده شد، رها می‌شود تا برای رضایت آنها که می‌گویند «فیلم بگیر»، «فیلم بگیر»، مرگی طولانی‌مدت را تجربه کند. پنجمین زن هم ترجیح می‌دهد اردک بیچاره را زیر پایش له کند.

تعداد فیلم‌های مشابه از هنرنمایی زن‌های زوسادیست (کسی که از آزاردادن حیوانات لذت می‌برد) و حیوان‌آزاری که برای سرگرمی حیوانات را سلاخی می‌کنند و در فضای مجازی در دسترس عموم قرار دارد، رو به افزایش است اما شدت خشونت در آنها به قدری است که هرکسی توان دیدن این صحنه‌ها را ندارد. 

منبع: فردا

کلیدواژه: زنان سلاخ حیوان کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۲۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه نزدیک به سپاه: زنان با کنار رفتن ترس و پلیس دوباره کشف حجاب می‌کنند!

آنچه امروز در قالب معضل بدحجابی و رواج سبک زندگی غربی در جامعه مشاهده می‌کنیم محصول ضعف در عملکرد دستگاه‌های فرهنگی - تربیتی است که سهم مهمی را هم باید برای مجموعه آموزش و پرورش کنار گذاشت. بدون شک ما در مرحله تربیت با مشکلاتی مواجه بوده‌ایم که آفتی اینچنینی گریبانگیر دختران و پسران این سرزمین شده است.

روزنامه جوان نوشت: در نظام تربیتی شایسته تراز انقلاب اسلامی، فرزندان این سرزمین باید به گونه‌ای تربیت شوند که وقتی نوجوانان ما به سن انتخاب می‌رسند، بین سبک زندگی اسلامی و سبک زندگی غیراسلامی، سبک زندگی اسلامی را با اختیار و انتخاب خود برگزینند. اگر چنین نشد، فرزند ما یا به اجبار و از ترس خانواده مجبور به انتخاب پوشش اسلامی خواهد شد یا به اجبار قانون و پلیس و دستگاه قهریه مجبور به رعایت خواهد گردید که این دو اعتبار چندانی ندارد، چراکه در اولین فرصت که از جبر خانوادگی رهایی یابد، از حجاب اسلامی فاصله خواهد گرفت یا آنجا که پلیس و اجبار نباشد، قانون را زیرپا خواهد گذاشت و کشف حجاب خواهدکرد.

روزنامه جوان در ادامه نوشت:طبیعی است وقتی آموزش و پرورش و دیگر نهادها و مراجع فرهنگی از انجام وظیفه تربیتی خود آن گونه که باید سربلند بیرون نیایند، به اجبار این دستگاه انتظامی و طرح نور است که برای ایجاد نظم اجتماعی باید در جامعه محوریت یابند.

در پایان باید یادآوری کرد در حالی که دهه پنجم انقلاب اسلامی به نیمه رسیده است، همچنان مسئله تربیت فرزندانمان مبتنی بر سبک زندگی زندگی اسلامی - ایرانی اولویت اول کشور است و انتظار آن است پس از حوادث تلخ پیش آمده در سال‌های اخیر و تهاجم همه‌جانبه دشمنان انقلاب اسلامی برای تغییر ذائقه جوانان این سرزمین، نهادها و دستگاه‌های تربیتی و فرهنگ‌ساز با همه توان برای تربیت آینده‌سازان این کشور به پا خیزند و با جبران غفلت‌ها و کنار گذاشتن تغافل‌ها، جوانانی از نسل دهه نودی‌های این سرزمین تربیت کنند که فرزندان ظهور گردند.

دیگر خبرها

  • تشکیل زنجیره انسانی مردم کرمان در حمایت از طرح نور پلیس
  • (ویدئو) تصاویری عجیب از دوستی سریع‌ترین و کندترین حیوانات دنیا
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین!
  • سناریوی خودکشی، قتل از آب درآمد
  • درمان سرمازدگی حیوانات + بررسی علائم
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین
  • بالگردها در آسمان، پلیس روی زمین؛ حلقه فشار بر دانشگاه‌های آمریکا سخت‌تر می‌شود
  • درمان سرمازدگی حیوانات + بررسی علائم و اقدامات لازم
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین / ۱۰ لیتر ۶۹ هزار تومان
  • روزنامه نزدیک به سپاه: زنان با کنار رفتن ترس و پلیس دوباره کشف حجاب می‌کنند!