Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@02:09:33 GMT

پتر چک گفت فقط یک گلر می‌خواهیم، آن هم تو هستی

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۲۵۷۳

پتر چک گفت فقط یک گلر می‌خواهیم، آن هم تو هستی

ادوارد مندی، دروازه‌بان سنگالی چلسی، می‌گوید دوست دارد بهترین عملکرد را برای تیمش ارائه دهد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از عملکرد ناامیدکننده کپا آریسابلاگا در ترکیب چلسی آبی های لندن به دنبال جذب یک دروازه‌بان دیگر رفتند و نهایتاً در سال 2020 ادوارد مندی را به خدمت گرفتند. دروازه بان سنگالی بلافاصله بعد از حضور در استمفوردبریج توانست در ترکیب چلسی جا بیفتد و به نوعی خیال هواداران این تیم را بابت پست گلری راحت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مندی حالا در مصاحبه ای می‌گوید که در ابتدا پیشنهاد چلسی را باور نداشته است. او گفت: "من اغلب با مدیر برنامه ام صحبت می‌کردم و او یک بار از علاقه چلسی به من گفت. من سعی کردم خیلی به این موضوع فکر نکنم چرا که چلسی یک انتقال بیش از حد بزرگ برای من به حساب می آمد. اما وقتی مذاکرات تلفنی بالا گرفت متوجه شدم که علاقه چلسی جدی است و من باید آن را باور کنم.

 

من با خودم گفتم که چلسی ممکن است یک دروازه بان دیگر بخرد اما پتر چک با من تماس گرفت. او گفت، گوش کن، فقط یک دروازه بان با باشگاه قرارداد امضا می کند و آن تو هستی. من فقط تو را می خواهم. وقتی یک دروازه‌بان مانند پتر که اسطوره چلسی است این را به شما می گوید تاحدودی آرام می شوید."

 

 

 

 

مندی در ادامه گفت: " من یکی از بهترین دروازه بانان جهان هستم؟ نمی توانم به شما بگویم اما برایم مهمترین چیز بهترین بودن برای تیم است.
بهترین بودن برای باشگاه به این معناست که هر روز عالی بوده و در زمین بهترین باشم و به تیمم در کسب جام کمک کنم. من هر سال پیشرفت کردم و سال گذشته نیز اینگونه بود و این کاری است که من می خواهم هر سال انجام دهم. این چیزی است که من همیشه می خواهم."

چک چلسی پتر چک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چک چلسی پتر چک یک دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۲۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی عملکرد دفاعی چلسی در فصل جاری توسط جو کول / زیرنویس فارسی

صحبت های جو کول در خصوص عملکرد دفاعی چلسی در فصل جاری را مشاهده می کنید.

دانلود (9.6MB)

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی از ظرفیت بسیج سازندگی در مدیریت مصرف انرژی
  • پدر یان ماتسن: ما می‌خواهیم در دورتموند بمانیم؛ چلسی دیگر شرایط خوبی ندارد
  • ارزیابی عملکرد دفاعی چلسی در فصل جاری توسط جو کول / زیرنویس فارسی
  • واکنش ال‌کاپیتانو به درخشش تونی کروس: همیشه در تیم من هستی، دون آنتونیو
  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • اجرای ۶۰ عنوان‌برنامه به‌مناسبت هفته معلم در استان سمنان/ معلم، ماندگارترین واژه در هستی
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم