Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور عصر سه شنبه با حضور در اداره محیط زیست اسلامشهر و دیدار با رئیس و کارکنان این اداره اظهار داشت: علیرغم کمبود امکانت و نیروی انسانی در این اداره اقدامات مؤثری توسط محیط زیست شهرستان انجام شده است.

وی با بیان اینکه بوی نامطبوع مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) یکی از معضلات زیست محیطی شهرستان بود افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته تصفیه خانه‌های متعددی توسط واحدهای تولیدی و کشتارگاه‌های بزرگ شهرستان که در اطراف این مسیر قرار داشتند ایجاد شد که در کاهش این بوی نامطبوع اثربخش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اسلامشهر در ادامه با اشاره به اهمیت نحوه مدیریت پسماندهای بیمارستانی بر کاهش آلودگی‌های زیست محیطی افزود: اداره محیط زیست باید نظارت و رصد مستمر و ۱۰۰ درصدی در خصوص پسماندهای بیمارستانی در شهرستان داشته باشد.

مرسلپور با بیان اینکه تأثیر اقدامات اداره محیط زیست فرانسلی است گفت: با توجه به فعالیت واحدهای صنعتی، کشاورزی و… بزرگ و متعدد در این شهرستان توجه به موضوعات زیست محیطی از اهمیت فروانی برخوردار است.

گفتنی است در ادامه فرماندار اسلامشهر با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های الهه بیگی رئیس اداره محیط زیست اسلامشهر و تعدادی از مدیران این اداره قدردانی کرد.

کد خبر 5278533

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری اسلامشهر مسعود مرسلپور بوی نامطبوع ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم روز خبرنگار بوشهر آمار کرونا مراسم عزاداری شیوع کرونا گرگان کرمانشاه عکس استانها واکسن کرونا اردبیل خطبه های نماز جمعه اداره محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۲۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: ۱۵۰ مترمربع از اراضی ملی واقع در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی شمالی ب اپیگیری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چالوس و دستور مقام قضایی و با همکاری ماموران نیروی انتظامی رفع تصرف شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران یک واحد پذیرایی غیرمجاز تخریب شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • برپایی پویش های هفته زمین پاک در مازندران
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • حال خوش تالاب های کانی برازان و قوپی باباعلی مهاباد
  • پاکسازی مسیر کوهنوردی درکه با حضور دوستداران محیط زیست
  • نجات جوجه جغد‌هایی که به بیرون لانه پرتاب شده بودند + فیلم