Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) از برگزاری همایش شیرخوارگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حرم شاهچراغ(ع) خبر داد. - اخبار استانها -

شاهرخ صبوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از شیراز اظهار داشت: بزرگترین اجتماع شیرخوارگان حسینی امسال با پویش دستان کوچک در نخستین جمعه ماه محرم به صورت همزمان از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح در 6 هزار و 200 نقطه کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونایی، امسال تصمیم بر این شد برنامه با رعایت دستورالعمل‌ها و در فضای باز برگزار شود، افزود: برنامه شیرخوارگان حسینی ساعت 8 تا 10 صبح روز جمعه 22 مرداد برگزار خواهد شد.

صبوری ادامه داد: قرائت زیارت نذرنامه راس ساعت 10 صبح با شعار (هر منزل، یک حسینه) به صورت مستقیم از شبکه استانی صدا و سیمای فارس از حرم مطهر شاه چراغ (ع) پخش خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این همایش را فریاد مظلومیت شیرخواره کربلا و محکوم کردن کشتار کودکان بی گناه عنوان کرد و افزود: علی‌رغم اینکه بیماری کرونا بر جهان و کشور ایران غلبه کرده، اما روضه حضرت اباعبداللله الحسین و حضرت علی اصغر (ع) تعطیل بردار نیست.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) در استان فارس سومین حرم اهل بیت (ع) را محوریت این همایش‌ها اعلام کرد و گفت: امسال نوزدهمین سال برپایی این همایش عظیم است و استان فارس برای هشتمین سال متوالی مقام نخست را به خود اختصاص داده است.

همایش شیرخوارگان حسینی اولین جمعه ماه محرم از رسانه ملی پخش می‌شودطرح خیمه‌های رسانه‌ای در محرم را باکیفیت‌تر و بهتر از سال گذشتهخراسان جنوبی سیاه پوش ماه محرم؛ رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شرط نخست برای عزاداری امن است

صبوری با بیان اینکه امسال 600 نقطه در فارس پذیرای مادران و شیرخوارگان خواهد بود، ادامه داد: مادران می‌توانند فرزندان خود را با ارسال پیامک به سامانه 3000800223 ثبت نام کنند تا فرزندخود به عنوان سربازان امام زمان (عج) نذر کنند.

دبیر همایش شیرخوارگان حسینی در فارس با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع گسترده بیماری کرونا بسته‌ها تغییر به بسته‌های بهداشتی و معیشتی شد، گفت: با کمک خیران و افردادی که نذر داشتند 10 هزار دست لباس دوخته و تهیه شده است و همچنین 10 هزار بسته بهداشتی و معیشتی پیش بینی شده است که با استقبال به عمل آمده خیران این رقم بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/424/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: همایش شیرخوارگان شیرخوارگان حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۲۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات

به گزارش خبرگزاری مهر، حلیا سادات حسینی در نشست هم اندیشی دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه که با حضور رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد؛ با اشاره به اهمیت بررسی ابعاد زیست محیطی و جایگاه محیط زیست شهری در زندگی روزمره شهروندان گفت: امروزه توجه به مسائل زیست محیطی در برنامه ریزی‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات توسعه در شهرها می‌تواند گامی مؤثر در جهت بهبود وضعیت محیط زیست و در نتیجه ارتقا سطح کیفیت زندگی شهروندان باشد.

حسینی از دبیران خانه‌ها و کانون‌های محیط زیست مناطق به عنوان رابطین بین مجموعه مدیریت شهری و شهروندان یاد کرد.

وی در ادامه خطاب به دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه با بیان اینکه فعالیت دبیران محیط زیست به عنوان سفیران محیط زیستی در سطح مناطق می‌تواند با شناسایی چالش‌ها و معضلات محیط زیستی در سطح منطقه بسیار راهگشا باشد گفت: شما می‌توانید با تعیین راهکار مؤثر در جهت مدیریت، زمینه ساز ارتقای کیفیت محیط زیست شهری شد.

کد خبر 6090290 علی قدمی

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برپا شد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول