Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:05:07 GMT

ناترازی مصرف برق و عمال خاموشی در اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۲۶۷۶

ناترازی مصرف برق و عمال خاموشی در اردبیل

حسین قدیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با گرم شدن هوا در هفته جاری و افزایش مصرف برق در بخش‌های مختلف ما راهی جز اعمال خاموشی برای مشترکان بخش‌های مختلف نداریم.

وی تصریح کرد: برای جبران ناترازی مصرف در بخش‌های مختلف اعمال خاموشی امروز نیز مورد توجه قرار گرفت که عمده خاموشی‌ها در بخش صنعت، کشاورزی، خانگی و تجاری رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: تنها راه کاهش و تعدیل بار خاموشی‌ها در ساعات اوج مصرف رعایت الگوهای مصرف درست و صحیح است که در مقابل خاموشی یک لامپ هموطنان و مشترکان بخش خانگی بیش از یک‌هزار مگاوات صرفه‌جویی انجام می‌شود.

قدیمی از انتشار برنامه اعمال خاموشی‌های برق در مناطق مختلف در سایت‌ها و کانال‌های خبری خبر داد و افزود: ما علاوه بر سایت شرکت برق و سامانه برق من، سعی کردیم تا برنامه احتمالی خاموشی را نیز از طریق رسانه‌های پرمخاطب استان در اختیار علاقمندان قرار دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: هموطنان در استفاده از لوازم پرمصرف برق در خانه باید در ساعات غیر از ۱۲ ظهر تا ۱۸ عصر اقدام کنند تا زمینه برای صرفه‌جویی درست و اصولی فراهم آید.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل اضافه کرد: امیدواریم با بهبود شرایط آب و هوایی و تعدیل هوا در نیمه دوم تابستان برنامه‌های خاموشی به حداقل برسد که قطعاً در این فرآیند همراهی مشترکان در حوزه‌های مختلف از ضرورت‌هاست.

کد خبر 5278538

منبع: مهر

کلیدواژه: مصرف برق اردبیل حسین قدیمی صرفه جویی برق ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم روز خبرنگار بوشهر آمار کرونا مراسم عزاداری شیوع کرونا گرگان عکس استانها کرمانشاه واکسن کرونا اردبیل خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۲۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد با اشاره به طرح های در حال اجرا برای جبران بخشی از کمبود آب مشهد گفت: برای خدمت رسانی موثر و بیشتر به مشترکان شهری و روستایی زیرمجموعه این شرکت و نیز بهره مندی و دسترسی مشترکان به آب شرب سالم و بهداشتی، ۱۰ مخزن ذخیره جدید با ظرفیت ۹۰ هزار و ۷۵۰ مترمکعب طی سال گذشته به بهره برداری رسید.
حسین اسماعیلیان افزود: از مجموع ۱۰ مخزن جدید، ۳ مخزن با ظرفیت ۹۰ هزار مترمکعب در حوزه پهنه مشهد به بهره برداری رسیده و ۷ مخزن دیگر در مناطق روستایی شامل شریف آباد، دوله، برج موری، چشمه علیمو، دهنه چهل و جرخشک، بالنده و ده غیبی با ظرفیت ذخیره سازی ۷۵۰ مترمکعب آماده سازی و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
وی ادامه داد: افزایش ظرفیت مخزن ذخیره آب، یکی از اقدامات ویژه‌ای است که نقش موثری در مدیریت توزیع در شهرستان مشهد دارد.

دیگر خبرها

  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • رفع بحران ناترازی انرژی با ۲۰ درصد صرفه‌جویی
  • سالانه ۲۵ درصد تولید برق به واسطه ناترازی‌ها کم می‌شود
  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • استاندار اردبیل: سند بنیادین آموزش و پرورش را متحول کرد
  • استاندارد پایین خودروهای داخلی عاملی در بروز ناترازی بنزین
  • پیش بینی کاهش ناترازی برق به ۱۱ هزار مگاوات
  • برق در این استان فردا قطع می‌شود؛ خاموشی از راه رسید؟
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی