Web Analytics Made Easy - Statcounter

 فرشید فتحی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قوچان با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در این شهرستان، اظهار کرد: متأسفانه اوضاع بسیار نامناسب بوده و با کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی شاهد ازدحام مردم در مرکز منتخب کووید-۱۹ این شهرستان به‌منظور تست کرونا و افزایش صعودی بیماران کرونایی بستری در بیمارستان موسی بن جعفر(ع) هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان قوچان با گلایه نسبت به اینکه امروز کادر درمان باید جور عروسی‌ها و مسافرت‌ها را بکشند و همین امر نیز شدت‌گیری بیماری کرونا را به همراه داشته است، گفت: مردم سهل‌انگارتر از گذشته شده‌اند و همین امر نیز کادر درمان در سطح بیمارستان‌ها و اورژانس را خسته کرده است.

وی با تأکید بر اینکه امروز تخت‌های بیمارستانی مملو از بیماران کرونایی شده است و مردم اصلاً این مسئله را باور ندارند، بیان کرد: بخش اورژانس ۲۵ بیمار بستری تحویل می‌گیرد که پنج نفر آن‌ها عادی و مابقی قطعی مبتلا به کرونا هستند و این یک فاجعه محسوب می‌شود.

فتحی مقدم با یادآوری این موضوع که روز گذشته ۳۰ بیمار از بیمارستان موسی بن جعفر(ع) ترخیص و ۳۵ بیمار جدید پذیرش شد، تصریح کرد: آمار پذیرش بیماران کرونایی در این شهرستان بیشتر از ترخیص شده است و در حال حاضر ۹۵ بیمار کرونا مثبت در بیمارستان موسی بن جعفر(ع) قوچان بستری‌شده‌اند که حال ۱۷ نفر آن‌ها وخیم است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قوچان با اشاره به اینکه تعداد بیماران روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند اما به تعداد کادر درمان افزوده نمی‌شود، بلکه برخی نیز درراه خدمت به مردم جان خود را از دست می‌دهند، گفت: از ابتدای ماه جاری تاکنون یک هزار و ۱۴۱ تست کرونا اخذ شده که بیش از ۴۴ درصد آن یعنی ۵۰۸ مورد مثبت بوده است.

وی از اختصاص پنج بخش ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان موسی بن جعفر(ع) خبر داد و تأکید کرد: ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در حال تکمیل بوده و مردم علاوه بر رعایت شدید پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک باید از مراجعه غیرضروری به بیمارستان خودداری کنند. 

فتحی مقدم یادآور شد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون هشت هزار و ۶۶۷ نفر در این شهرستان به این بیماری مبتلا شدند که هفت هزار و ۱۷۵ نفر آن‌ها بهبودیافته و ۳۲۲ نفر نیز فوت کرده‌اند که در هفته گذشته تعداد بیماران جدید روند صعودی داشت و ۸۲۵ بیمار جدید شناسایی شد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۳

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان موسی بن جعفر ع قوچان بیماران مثبت کرونا قوچان استفاده از ماسک رعایت پروتکل های بهداشتی مراکز منتخب کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۲۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد

دفتر آیت‌الله حاج سید محمد علی شیرازی در اطلاعیه ضمن تقاضای دعای خیر از مؤمنان، از وضعیت درمان این عالم ربانی و وخامت حال وی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، دفتر آیت‌الله حاج سید محمد علی شیرازی با صدور اطلاعیه‌ای پیرامون وضعیت درمان این عالم ربانی از وخامت حال وی و بستری در بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است؛ به اطلاع مؤمنین گرامى مى‌رساند که در پى کسالت اخیر آیت‌الله حاج سید محمدعلى شیرازى(دامت برکاته) حال عمومى ایشان وخیم‌تر شده و معظم له کماکان در بخش مراقبت‌هاى ویژه تحت درمان قرار دارند.

این اطلاعیه می‌افزاید؛ جهت سلامتى و شفاى این عالم مجاهد و خدوم از همه مؤمنین ملتمس دعاى خیر هستیم. 

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان