Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیدعلی مختاری روز سه‌شنبه در  همایش دست‌اندرکاران هیات‌ها و مداحان یزد افزود: برگزاری برنامه‌های سوگ و عزای اهل بیت عصمت و طهارت (ع) با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی در فضای حقیقی و بخشی در فضای مجازی برای مردم صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: همکاری تمامی مداحان و ذاکران و دست‌اندرکاران هیات‌های سوگواری حضرت امام‌حسین (ع) در زنده نگه داشتن این ایام و ترویج فرهنگ عاشورا  و کربلاست و باید از فرصت موجود با رعایت مقررات برای تحقق آنها اقدام لازم به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول  به نامگذاری یزد به عنوان حسینیه ایران اشاره کرد و یادآور شد: یزدی‌ها از زمان قدیم همواره ارادت ویژه‌ای به ساحت مقدس اهل بیت (ع) به ویژه حضرت سیدالشهدا(ع)  داشته‌اند به گونه‌ای که تا قبل از کرونا در تمام سال  پرچم این امام همام (ع) بلند است و مجالس روضه‌خوانی برپاست.

مختاری با اشاره اینکه کرونا به رغم برخی تلخی‌های فراوان، شیرینی‌هایی را به همراه داشته است که نمونه بارز آن ظهور کارکرد اجتماعی هیات‌های مذهبی  است بیان کرد: توجه به مسایل اجتماعی مانند دستگیری از نیازمندان، تهیه جهیزیه و عنایت به موارد فرهنگی جزو موارد کارکرد هیات‌ها می‌باشد .

وی، ایجاد هم‌افزایی و افزایش مشارکت مجموعه‌های متولی امور مداحان، شعرای آیینی و مدیران هیات‌های مذهبی در سال‌های اخیر قابل ستایش است و باید همواره از تمامی فرصت‌ها به خصوص ماه محرم و صفر برای کمک به دیگران و نیازمندان اقدام شود.

رییس سازمان کانون مداحان یزد، تجلیل از پیشکسوتان، برگزاری جلسات هم‌اندیشی با جامعه هدف، اعطای بسته‌های معیشتی، دیدار و دلجویی از پیشکسوتان این عرصه، برپایی مراسم‌های مختلف به صورت مجازی و تهیه و تولید محتواهای مناسب و برگزاری دوره‌های آموزشی را عملکرد این سازمان ذکر کرد.

 مهم‌ترین واقعه سال ۶۱ هجری قمری  شهادت امام حسین (ع)، امام سوم شیعیان در جریان واقعه کربلا روز عاشورا( دهم محرم) ست. 

امروزسه شنبه ۱۹ مردادماه  ۱۴۰۰ شمسی  برابر اول ماه محرم سال ۱۴۴۳ هجری قمری است.

برچسب‌ها ماه محرم یزد هیأت عزاداری فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفان امام حسین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماه محرم یزد هیأت عزاداری ماه محرم یزد هیأت عزاداری فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفان امام حسین هیات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!

دریافت 4 MB کد خبر 6097315

دیگر خبرها

  • ۳۴۵ هزار پلاک آبی هوشمند بر منازل اصفهانی‌ها نصب شده است
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • مداحی که منبعش گوگل است به درد مداحی نمی‌خورد
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • روایت رهبر انقلاب از توجه امام صادق(ع) به هیئت؛ قربان آن دل!
  • مرجع اطلاعات بسیاری از مداحان و حتی برخی از روحانیون سرچ گوگل شده است
  • الگوهای نظارت همگانی و مردمی سازی در مجالس قانونگذاری دنیا
  • اهتمام مجالس آسیا به‌ تقویت ابعاد نظارت همگانی
  • روزگاری جامعه مداحی از مراجع تقلید اجازه نقل حدیث می‌گرفت
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم