Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@21:06:45 GMT

خانواده های شهدای مدافع حرم پاکدشت تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۲۷۵۴

خانواده های شهدای مدافع حرم پاکدشت تجلیل شدند

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاکدشت روز سه‌شنبه در این مراسم گرامیداشت گفت: شهرستان پاکدشت ۷۸ شهید مدافع حرم تقدیم اسلام کرده که از این تعداد، ۹ شهید از تیپ زینبیون و ۶۹ شهید از برادران افغانستانی مقیم شهرستان و تیپ فاطمیون هستند.


مهدی کعبی افزود: امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و ایثار خانواده معظم آنان است و همه موظفند که قدردان این ایثار و از خودگذشتگی باشند و مسئولین در جامعه اسلامی باید به وظایف خود در قبال ایثارگری و از خودگذشتگی شهدا و خانواده آنها عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه امنیت ایران اسلامی مرهون جانفشانی شهدای مدافع حرم است، افزود: باید در همه احوال قدر شناس خانواده شهدا باشیم چرا که خانواده شهدا ارزش والا و عظیمی دارند و با تقدیم عزیزانشان برای حفظ انقلاب و نظام، اندوخته با ارزشی را نزد پروردگار سرمایه گذاری کردند و کمترین کار و وظیفه ما در قبال بزرگواری آنان حرمت نگهداشتن این عزیزان است.


کعبی بر حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی تأکید و افزود: شهیدان از جایگاه والایی برخوردار هستند که با خون سرخ خود راه عزت و آزادگی را ماندگار کردند و امروز وظیفه ماست برای حفظ و ادامه راه شهدا همچون گذشته پاسدار فرهنگ والای ایثار و شهادت باشیم.


کعبی تصریح کرد: شهرستان پاکدشت در طول دوران هشت سال دفاع مقدس ۴۴۰ شهید تقدیم اسلام کرده است.


در این مراسم ضمن تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهدا از خانواده شهدای مدافع حرم و فرزندان این شهدای والا مقام با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.
محسن حُجَجی ۲۱ تیر ۱۳۷۰ در نجف‌آباد اصفهان دیده به جهان گشود و از مدافعان حرم اعضامی به سوریه بود که ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ در عملیاتی در گذرگاه مرزی الولید –منطقهٔ مرزیِ بین سوریه و عراق– توسط نیروهای داعش به اسارت درآمد و پس از ۲ روز با جدا کردن سر مطهرش تکفیری ها وی را به شهادت رساندند.


پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
 

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران گروه تروریستی داعش شهدای مدافع حرم ورامین پاکدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران گروه تروریستی داعش انقلاب اسلامی ایران بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران گروه تروریستی داعش شهدای مدافع حرم ورامین پاکدشت شهدای مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس رسانه ملی با خانواده شهید داریوش رضایی نژاد دیدار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان جبلی صبح روز چهارشنبه در این دیدار گفت: پیشرفت‌های امروز کشور مرهون خون شهداء به ویژه شهدای هسته‌ای است.

وی گفت: شهید رضایی نژاد یکی از شهدای برجسته هسته‌ای کشور می‌باشد که با حمایت استانداری باید کمک کنیم هم شهید رضایی نژاد و هم شهدای زمین فوتبال چوار در قالب هنر با کمک همکاران در رسانه استانی بیشتر معرفی شوند.

کد خبر 6100309

دیگر خبرها

  • پیشرفت‌های کشور مرهون خون شهدا است
  • پیشرفت‌های کشور مرهون خون شهداست
  • رییس رسانه ملی با خانواده شهید داریوش رضایی نژاد دیدار کرد
  • نقد نباید مایه نگرانی تولیدکنندگان کتاب شود
  • ۵ کتاب شهدای شهرستان بهارستان رونمایی شد
  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • رسالت‌ مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن یاد شهداست