Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@00:45:54 GMT

جزئیات نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۲۸۳۰

جزئیات نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس مباحث مطرح شده در جلسه امروز این کمیسون را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز بررسی درباره نحوه رسیدگی به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی انجام شد.

وی افزود: در این جلسه بنا شد تا رسیدگی به طرح مذکور پس از اتمام کار رأی اعتماد به وزرای کابینه سیزدهم در کمیسیون مشترک آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: در این جلسه در مورد اطلاع رسانی جلسات کمیسیون نیز بنا شد تا گزارش کار هر جلسه پس از اتمام جلسه کمیسیون مشترک ارائه شود اما در مورد چگونگی و جزئیات بیشتر بنا شد پس از تشکیل کمیسیون مشترک مشخص شود.

نصیرایی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه موضوع بررسی رزومه کاری وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم که مرتبط به حوزه کاری کمیسیون فرهنگی هستند مطرح شد و اعضای کمیسیون نقطه‌نظرات خود را راجع به این مسئله مطرح کردند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان دولت سیزدهم کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی کمیسیون فرهنگی مجلس کمیسیون فرهنگی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، نشست مشترک اعضای هیأت وزیران به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور دقایقی قبل آغاز شد.

این اجلاس، اولین نشست مشترک هیأت دولت به ریاست رئیس جمهور با استانداران در سال جاری است. سال گذشته نیز دو بار این نشست برگزار شده بود.

این خبر در حال تکمیل است... .

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • تدوین نقشه راه تجارت ایران و عراق
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران
  • نقشه راه تجارت ایران و عراق تدوین می‌شود
  • نکونام و خبرنگاران: شوخ‌طبع‌ترین نسخه جواد
  • نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد
  • آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب