Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از انتخاب اعضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان سنجش کشور در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش مشرق، رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (سه شنبه ۱۹ مرداد) این کمیسیون اظهار داشت: در جلسه امروز طرح جهش تولید شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار کمیسیون قرار گرفت که براساس این طرح مواد ۸ تا ۱۱ پس از بحث و بررسی به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ادامه بررسی این طرح  ماده «۲» قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان مصوب سال ۸۹  تغییر کرد که متولی آن قبلا «شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری» بود و براساس بررسی صورت گرفته  شورایی تشکیل می‌شود که ریاست آن بر عهده «رییس جمهور»   و دبیر خانه آن در معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری خواهد بود.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس همچنین تصریح کرد: در ادامه  جلسه این کمیسیون بحث پیرامون تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان سنجش آموزش کشور در دستور کار قرار گرفت؛ در پایان  این نشست ۱۵ نفر از نمایندگان به عنوان اعضای تحقیق و تفحص  بر عملکرد سازمان سنجش  آموزش طبق رای گیری صورت گرفته انتخاب شدند.

وی افزود: این نمایندگان آقایان وحیدی، امامی راد، شادمهر، مولوی، کریمی فیروزجایی، نادری، فلاحی، حاجی پور، احمدی، اسماعیلی، گلرو، اختیاری، دهمرده، موسوی و خانم قاسمی پور هستند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان کمیسیون آموزش مجلس سازمان سنجش قانون حمایت سازمان سنجش کشور عملکرد سازمان سنجش کمیسیون آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان

طبیه گفت: ۲۶ پایگاه در مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به هنگام رشدی - تربیتی در شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان برای اجرای برنامه سنجش اختصاص پیدا کرده است.

او با بیان اینکه تاکنون ۲۲ هزار و ۳۱۰ نوآموز استان همدان در سایت ثبت نام شدند گفت: تمام فرآیند ثبت‌نام و نوبت‌گیری الکترونیکی است و خانواده‌ها باید با خط تلفن همراهی که به نام خودشان است وارد پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش‌وپرورش به نشانی http://my.medu.ir شوند و نسبت به نوبت‌گیری سنجش سلامت نوآموزان اقدام کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان همدان، هدف از اجرای برنامه سنجش را شناسایی به موقع مشکلات نوآموزان و تهیه بانک اطلاعات جامعی از نارسایی‌ها و نقاط ممتاز در ابعاد مختلف جسمانی، ذهنی، عاطفی و اجتماعی تمامی کودکان ورود به مدرسه در راستای مداخلات به هنگام آموزشی و توان بخشی جهت انجام برنامه ریزی آموزشی و درسی مناسب و جای‌دهی درست آنان اعلام کرد.

محمدی تأکید کرد: سنجش سلامت ۲۹ هزار و ۹۵۰ نوآموز در دوره قبل، تابستان سال گذشته انجام شد که شرایط جسمی کودکان در سن ورود به پیش دبستانی از جمله پوست، مو، قد، وزن، بینایی، شنوایی و آمادگی تحصیلی مورد ارزیابی قرار گرفت.

او، تعداد جامعه هدف برای شرکت در طرح سنجش استان همدان را ۲۸ هزار و ۸۵۰ نفر اعلام و تصریح کرد: متولدان نیمه دوم سال ۹۶ و نیمه اول سال ۹۷ که در سال تحصیلی آینده می‌توانند وارد دبستان شوند، باید در طرح سنجش سلامت شرکت کنند.

به گفته رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان همدان، سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان، از آبان‌ماه سال گذشته آغاز شده و تا تیرماه امسال ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان
  • بازدید اهالی رسانه از بزرگراه آزادگان و نشست عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد
  • تشریح نشست کمیسیون اصل نود توسط خضریان
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری در کمیسیون اصل۹۰