Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سعیدرضا کریمیان روز سه شنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران با تسلیت درگذشت پنج نفر از فرزندان چرداول در حادثه تصادف محور سرابله به آسمان آباد اظهار داشت: برای تعریض و بهسازی جاده آسمان آباد از اعتبارات سال جاری ۵۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اختصاص یافته و اداره کل راه و شهرسازی استان نیز بر اساس تفاهم نامه ملزم به تخصیص اعتبار ملی و وزارتی شده که در آینده کار اجرای این طرح آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی استقرار هلال احمر و فوریت های پزشکی را از دیگر اقدامات در دست اجرا برای آسمان آباد عنوان کرد.

کریمیان تاکید کرد: میانگین توسعه شهری و روستایی در آسمان آباد نسبت به شهرستان چرداول پایین است و برای جبران این فاصله برنامه هایی در دست اجرا و تدوین است که امیدواریم در آینده نه چندان دور شاهد شکوفایی و اعتلای این منطقه نیز باشیم.

وی در خصوص ایجاد مرکز جمع آوری زباله و پسماند سرابله گفت: عامل اصلی تاخیر در ساخت این پروژه معترضان و معارض مردمی هستند که از مردم شهرستان چرداول درخواست داریم برای اجرای این طرح همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

ساماندهی نانوایی ها و ایجاد رقابت در پخت نان مرغوب، ساماندهی زیرساخت های شهری سرابله، رعایت پروتکل های بهداشتی در دهه اول محرم در هیات های مذهبی، نظارت و کنترل بازار، تشویق و ترغیب مردم به مطالعه توسط اصحاب رسانه و خبرنگاران، نقد پذیری مدیران و تعامل و همکاری با خبرنگاران توسط مسئولین، انعکاس مشکلات و خدمات ارزشمند نظام به مردم از دیگر مواردی بود که فرماندار شهرستان چرداول به آنها اشاره کرد.

کریمیان در بخش دیگری از سخنان خود خبرنگاران و اصحاب رسانه با تمجید از خبرنگاران به عنوان قشر بیدار جامعه یادآور شد: این قشر تلاشگر همیشه با ناملایماتی روبه رو هستند که این موانع نباید مانع از کار خطیر خود یعنی آگاهی بخشی شود.

وی افزود: قلم رسانه ارزشمند و شریف است و این قلم در گرو وجدان بیدار است و هرگز این قلم به سمت و سوی  تبعیض و فساد نخواهد رفت.

کریمیان تاکید کرد: خبرنگار  واقعی به قلمش بعنوان سلاحی بیدار و آماده و رسالتش معتقد است و چالش های پیش روی خبرنگاران باعث رسیدن آن ها به اعتلا می شود.

فرماندار چرداول یادآور شد: ارتباط مستمر بین خبرنگاران بعنوان یک پل ارتباطی با مسئولین باعث تقویت کار مدیران اجرایی خواهد شد و در این راستا همواره از نقد و پیشنهادات سازنده اصحاب رسانه استقبال می کنیم.

وی به موضوع کرونا اشاره کرد و تاکید کرد: در چهار پیک گذشته کرونا چرداول همواره جز سه شهرستانی بوده که در وضعیت قرمز قرار گرفته ولی در پیک پنجم و علیرغم شرایط و وضعیت موجود در وضعیت نارنجی قرار دارد که اگر مردم  پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت نکنند، قرار گرفتن در وضعیت قرمز برای این شهرستان متصور است.

شهرستان چرداول به مرکزیت شهر سرابله در ۳۰ کیلومتری ایلام قرار دارد.

برچسب‌ها مراسم تجلیل روز خبرنگار چرداول

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مراسم تجلیل روز خبرنگار چرداول مراسم تجلیل روز خبرنگار چرداول شهرستان چرداول آسمان آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۲۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد

مسلم فلاح زاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: تأمین برق پایدار برای واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.
 
وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد ۶ پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است. 
 
فلاح زاده ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از ۷ هزار و ۲۳۰میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.
 
وی گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از ۳هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تامین شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • ۱۲۸ کلاس درس در شهرستان تنگستان ساخته می‌شود
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • عملیات بازگشایی راه‌های مواصلاتی زیرکوه آغاز شد
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال