Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر سه‌شنبه روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، جواد غلام پور با اشاره به‌راه اندازی نسخه عمومی سامانه یکپارچه اطلاعات روستایی(دیار) اظهار داشت: عموم مردم می‌توانند با مراجعه به‌سایت http://diiar.ir از آخرین وضعیت ارتباطی روستای مدنظر خود مطلع شوند.

وی افزود: این سامانه در خصوص روستاهای بالای ۲۰ خانوار و بر اساس آخرین سرشماری مرکز آمار ایران به‌نمایش درآمده است و امکان مشاهده وضعیت ارتباطی روستاها شامل خدمات تلفن همراه، اینترنت ثابت، سیار و تلفن ثابت روستایی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات قم در ادامه با اشاره به‌اتصال تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار به‌شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت تاکید کرد و افزود: دسترسی ۹۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار به‌تلفن ثابت و برخورداری تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار از پوشش حداقل یکی از کارورهای (اپراتورهای) همراه و دسترسی ۸۳ درصدی روستای‌های بالای ۲۰ خانوار به‌اینترنت پرسرعت ثابت و برخورداری ۵۷ درصدی روستاهای بالای ۲۰ خانوار از خدمات رومینگ بین اپراتوری از جمله اقدام‌های انجام شده در حوزه ارتباطات روستایی می‌باشد.

وی تصریح کرد: اتصال تمام مدارس استان به‌شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت از اولویت‌های این اداره کل بود که با موفقیت انجام شد.

برچسب‌ها قم ارتباطات شبکه ملی اطلاعات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم ارتباطات شبکه ملی اطلاعات قم ارتباطات شبکه ملی اطلاعات روستاهای بالای ۲۰ خانوار شبکه ملی اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۲۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم

سرپرست دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش گفت: با عنایت به مصرف بیش از شش هزار نوع کالای ورزشی در کشور که بالای ۵۰ درصد آن از طریق واردات تامین می‌شود و گردش بالای مالی در این حوزه، بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شهرام عظیمی با اشاره به این موضوع که دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری با تمام توان در جهت تحقق منویات رهبر انقلاب و شعار سال برنامه‌ریزی خواهد کرد اظهار داشت: درحال جمع‌آوری اطلاعات به منظور مشارکت حداکثری روستاییان در رونق تولید تجهیزات و لوازم ورزشی براساس آمایش سرزمین هستیم و همچنین بدنبـال شناسایی ظرفیت روستائیان و عشایـر سراسرکشور در این حوزه‌ایم.

وی افزود: با عنایت به مصرف بیش از شش هزار نوع کالای ورزشی در کشور که بالای ۵۰ درصد آن از طریق واردات تامین می‌شود و گردش بالای مالی در این حوزه، بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم. براین اساس درآمد و اقتصاد روستا با تولید لوازم ورزشی پایدار و چند هدف دیگر نیز تامین خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت هموطنان ساکن روستا می‌تواند به رونق تولید لوازم ورزشی کمک کرده چرا که هزینه تمام شده آن پایین‌تر است.
در نظر داریم همزمان، با برگزاری جشنواره‌های بومی، محلی در سراسر کشور، بازارچه‌های محلی جهت عرضه تولیدات ورزشی روستائیان احداث شود.

سرپرست دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: قطعاً برگزاری بیش از هزار جشنواره در کشور فرصتی مغتنم برای عرضه لوازم و تجهیزات ورزشی تولید شده توسط ساکنین روستا‌ها خواهد بود. درحال حاضر ۱۵۰ هزار نفر در زمینه تولیدات ورزشی مشغول به کار هستند که با فراهم کردن زمینه ورود روستانشینان و عشایر این آمار توسعه خواهد یافت.

انتهای پیام/

وزارت ورزش و جوانان

دیگر خبرها

  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم