Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین نوری عصر سه شنبه در آئین افتتاحیه آشپزخانه‌های حسینی که به‌صورت نمادین در محل آشپزخانه معصوم زاده بجنورد برگزار شد، با اشاره به ابعاد شخصیت امام حسین (ع)، عاشورا و محرم را زمینه آشنایی با خدا برشمرد و اظهار کرد: خدمت به خلق خدا به هر نحوی چه فرهنگی، اقتصادی، مادی و معنوی امتحان سنگینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بجنورد رزمایش همدلی در قالب طرح اطعام حسینی را یکی از برکات محرم عنوان کرد و بیان کرد: امیدواریم این احسان‌ها و اطعام باعث رفع بخشی از مشکلات محرومان شود.

وی با اشاره به مشکلات امروز جامعه در زمینه گرانی، کمبودها و خشکسالی، افزود: گوهر انسان در پستی بلندی‌ها مشخص می‌شود، همه ما باید با همدلی کار دستگیری از محرومان را عملی کنیم.

حجت الاسلام نوری حرکت جهادی کمیته امداد در اجرای طرح اطعام حسینی را مهم برشمرد و تصریح کرد: نهادها، گروه‌های جهادی و مردم در کنار هم کمک‌ها را به صورت‌های مختلف به سمت نیازمندان سرازیر کنند.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: در قالب طرح اطعام حسینی امدادگران کمیته امداد در کنار نیروهای جهادی و هیئت‌ها اقدام به پخت غذا و توزیع بین نیازمندان می‌کنند که در شرایط فعلی کشور اقدام ارزشمندی است.

وی در انتها گفت: مشارکت مردم در اجرای طرح احسان حسینی نشانه وفاداری مردم به ولایت و اهل‌بیت (ع) و کاری ارزشمند و ماندگار است.

کد خبر 5278574

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه بجنورد رضا نوری اطعام نیازمندان محرم 1400 ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم روز خبرنگار بوشهر آمار کرونا مراسم عزاداری شیوع کرونا گرگان کرمانشاه عکس استانها واکسن کرونا اردبیل خطبه های نماز جمعه اطعام حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۳۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال استان به راه آهن از مطالبات مردم است/ لب تشنه در کنار آب

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید نصیر حسینی دوشنبه شب در اجلاسیه شهدا و سرداران شهید شهرستان کهگیلویه، افزود: علیرغم وجود مصوبه برای اتصال استان به راه آهن، اقدامی عملیاتی نشده است.

وی با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت های ارتباطی، تصریح کرد: جاده های خطرناک سبب عدم حضور سرمایه گذاران در استان می شود.

حسینی به ظرفیت بالای منابع آبی استان اشاره کرد و بیان داشت: سرچشمه تعدادی از سدها استان ما بوده، اما تخصیص مناسبی از آنها برای استان نداشتیم.

امام جمعه یاسوج با تاکید بر اهمیت احداث سد آبریز، عنوان کرد: چرا باید مردم ما در کنار منابع آبی، لب تشنه باشند و خبری از روند احداث آن نیست.

حسینی با اشاره به پتانسیل های کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت باید اقدامات لازم برای رفع مشکلات را انجام دهد.

کد خبر 6092584

دیگر خبرها

  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • اتصال استان به راه آهن از مطالبات مردم است/ لب تشنه در کنار آب
  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)