Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@12:43:15 GMT

تصمیم‌گیری درمورد تعطیلی دو هفته ای

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۳۲۷۹

تصمیم‌گیری درمورد تعطیلی دو هفته ای

دکتر علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا  پس از نشست ویژه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به گسترش شیوع کرونا و نیاز به اقدامی قوی و سریع برای مقابله با آن اشاره و اظهار کرد: به همین منظور رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خواستار تشکیل جلسه‌ای شد تا در آن نظرات کارشناسان برای مقابله با بیماری کرونا مورد بررسی قرار گیرد تا یک پیشنهاد مشخص تعیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پس از این جلسه هم جلسه‌ای با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود تا برای شرایط موجود تصمیمی گرفته شود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا تصریح کرد: هیچ راهی برای مقابله با کرونا وجود ندارد. جز اینکه ما به سمت محدودیت‌های شدید برویم.

رئیسی گفت: منظور من از محدودیت‌های شدید تعطیلی مطلق نیست، بلکه محدودیت‌های شدید برای مسافرت‌ها، ترددها، تجمع‌ها و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مثل زدن ماسک، بیماریابی و... است.

وی افزود: برای اعمال محدودیت‌های شدید باید بسته‌های حمایتی برای اصناف در نظر گرفته شود و موضوعاتی مثل مالیات، کرایه‌ها و چک‌های برگشتی آن‌ها هم مدنظر قرار گیرد تا بتوان به تصمیمی قاطع در این مورد رسید.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، شهر مشهد را نمونه‌ای از کم‌توجهی به مقابله با بیماری کرونا دانست و گفت: هم اکنون بیمارستان‌های مشهد خیلی شلوغ و از طرف دیگر هتل‌های مشهد هم ۷۰ درصد پر است.

آقای رئیسی با اشاره به اینکه شلوغی حرم و بازار مشهد سبب شیوع بیماری کرونا می‌شود، افزود: ۳۰ درصد بیماران بستری در مشهد از خارج از استان هستند که در این شهر به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

وی گفت: بدین ترتیب لازم است تا پروازها، تردد خودروهای شخصی و حتی اتوبوس‌ها و ظرفیت هتل‌ها مورد بازنگری قرار گیرد و ورودی شهرها کمتر شود تا بتوانیم با قطع زنجیره کرونا آرامش را بازگردانیم./صدا و سیما

منبع: فردا

کلیدواژه: رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های شدید مقابله با کرونا بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۳۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن ظرف یک هفته در مورد رانگنیک تصمیم می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی بایرن مونیخ برای فصل آینده همچنان نامشخص است. پس از اعلام خبر جدایی توماس توخل در پایان فصل، گزینه اصلی باواریایی‌ها ژابی آلونسو بود که اعلام کرد در بایر لورکوزن می‌ماند. سپس به سمت یولیان ناگلزمان رفتند اما او هم قراردادش با تیم ملی آلمان را تمدید کرد. درنهایت رالف رانگنیک که سرمربی‌گری تیم ملی اتریش را برعهده دارد، تبدیل به گزینه اول بایرنی‌ها شده است.

اولی هوینس در گفت‌وگوی جدیدش در مورد انتخاب رانگنیک گفت:«با او تماس گرفته شده و در حال صحبت هستیم. فکر می‌کنم ظرف یک هفته تصمیمی خواهیم گرفت.»

روند تصمیم‌گیری چگونه است؟
«ما در حال بحث در مورد این موضوع هستیم و مثلاً اگر یکی از تصمیم‌گیرندگان(اعضای هیئت‌مدیره) با مربی جدید مخالف باشد، او نمی‌آید و ما به سراغ گزینه دیگری می‌رویم. طبیعتاً فقط من نیستم که حق تصمیم‌گیری دارم و هربرت هاینر و دیگران نیز این حق را دارند.»

نظری در مورد ناگلزمان دارید؟
«با او تماس گرفته شد، اما نه از طریق من و رومنیگه، بلکه از طرف مکس ایبرل و کریستوف فرویند، که عملکرد بسیار خوبی دارند. اگر آلمان در مسابقات یورو موفق باشد، این تصمیم درستی از سوی یولیان بوده است. اگر او شکست بخورد، فاجعه خواهد بود.»

دیگر خبرها

  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • ۴ نشانه که خبر از نابودی کبد می‌دهد
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟
  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ یا شنبه؛ کدام یک برای تحقق «شعار سال» سودمند است؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بایرن ظرف یک هفته در مورد رانگنیک تصمیم می‌گیرد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت