Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@05:48:33 GMT

شناسایی ٢ پیکر کشف شده در سیل لاریجان مازندران

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۳۳۷۱

رئیس هلال احمر آمل مازندران گفت: هویت دو جسد از سه جنازه کشف شده در رودخانه هراز پس از سیل هفته گذشته شناسایی و اجساد نیز به خانواده متوفیان تحویل داده شد.

جمشید نیکزاد در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: پس از گذشت چند روز از وقوع سیل گزارشی مبنی مفقود شدن سه تن از اعضای یک خانواده در محور هراز به هلال احمر آمل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که پس از وقوع سیل سه جنازه در محور هراز کشف شده بود، گفت: دو تن از این اجساد متعلق به مادر و پدر خانواده مفقود شده بود که به بازماندگان تحویل شد. اما هویت یکی از اجساد کشف شده همچنان مشخص نیست.

رئیس جمعیت هلال احمر آمل خاطرنشان کرد: متاسفانه کودک سه ساله این خانواده نیز در جریان سیل مفقود شده که با وجود جست‌وجوی نیروهای هلال احمر و مردم محلی هنوز جسد کودک و همچنین لاشه خودرو این خانواده پیدا نشده است.

نیکزاد با بیان این که این خانواده اهل قائمشهر بودند، گفت: جسد پدر و مادر این خانواده در حوالی تونل چهارم در روزهای اول پس از سیل کشف و با حضور اعضای دیگر خانواده شناسایی و ظهر امروز –سه‌شنبه- پس از انجام مراحل قانونی به بازماندگان تحویل داده شد.

رئیس جمعیت هلال احمر آمل از افراد بومی و دامدارانی که با رودخانه فرعی منطقه تیران تا پنجاب آشنایی دارند خواست برای یافتن کودک ٣ ساله و لاشه خودروی نیسان این خانواده کمک کنند و در صورت مشاهده با شماره ١١٢ متعلق به جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

سیلاب عصر سه‌شنبه هفته گذشته مناطق کوهستانی بخش‌هایی از مازندران از جمله شهرستان آمل را درنوردید و سبب مسدود شدن محور هراز و راه ارتباطی هفت روستا در این محور شد .

بر اساس آمارهای استانداری مازندران و طبق برآوردهای اولیه این سیلاب به ۱۰ شهرستان مازندران حدود ۴۳۷ میلیارد تومان خسارت وارد کرد.

علاوه بر این سه جسد کشف شده در محور هراز، این سیلاب یک زن ۷۰ ساله لفوری را نیز غرق کرد که جسدش در رودخانه بابلرود پیدا شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: هلال احمر آمل محور هراز کشف شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۳۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم گفت: هم‌زمان ۱ نفر در ۲ نقطه از شهرستان سمیرم مفقود شدند.

محمدعلی داودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: عصر روز گذشته طی تماس تلفنی با جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم مبنی بر مفقود شدن یک خانم ۵۵ ساله در ارتفاعات پشمکان سمیرم دو تیم به منطقه اعزام شد.

وی افزود: این خانم که در کیلومتر ۳۵ محور سمیرم به ونک در منطقه کهنولچه ارتفاعات پشمکان مفقود شده بود، بعد از ۳ ساعت تلاش توسط تیم کوهستان شعبه سمیرم و کلانتری شهر ونک پیدا شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم تصریح کرد: همچنین یک پیرمرد ۷۰ ساله در کیلومتر ۴۵ محور سمیرم به دهاقان در روستای چشمه سرد گم شده بود که با همکاری شورا، مردم محلی و پایگاه امداد و نجات دولت قرین وی نیز سالم پیدا و تحویل خانواده داده‌شد.

وی از مردم خواست برای رفتن به ارتفاعات و کوهستان بدون تجهیزات و به تنهایی سفر نکنند و در صورت هر گونه اتفاقی با شماره تلفن ۱۱۲ جهت امدادرسانی تماس بگیرند.

کد خبر 748861

دیگر خبرها

  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • خانوادهٔ شهید «نسیم افغانی» شناسایی شد
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه