Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده، ولی فقیه در کردستان روز سه شنبه در دیدار با اعضای شورای شهر، سرپرست شهرداری و شهردار منتخب سنندج اظهار داشت: ایرادات گذشته و مشکلاتی که وجود داشته موجب گرفته شدن وقت و انرژی است و برای مردم عایدی ندارد، لذا باید قدر دوران خدمت را بدانیم و دقیقه و ثانیه را برای خدمت کردن از دست ندهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده، ولی فقیه در کردستان اعضای شورای شهر را به فعالیت شبانه روزی، تلاش و رویکرد جهادی توصیه کرد و افزود: حضور مسئولان در جایگاه‌های مدیریتی به دلیل ارائه خدمت از طریق جایگاه به مردم باشد نه خدمت کردن جایگاه به مدیران، که اگر این اتفاق بیفتد نتیجه اش تلاش بدون منت و صادقانه است.

حجت الاسلام پورذهبی توجه به نواحی منفصل شهری را مهم اعلام کرد و افزود: برخی مشکلات مهم است و باید در کمترین زمان به آن رسیدگی شود که رسیدگی به وضعیت و ساماندهی دست فروشان و پیگیری مطالبات آن‌ها از این موارد مهم است.

او وجود گرم خانه‌های شایسته برای افراد نیازمند را در مناطق مختلف شهر ضروری دانست و اضافه کرد: برای راه اندازی و تجهیز گرم خانه‌ها از ظرفیت خیرین استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان تاکید کرد: هر کسی که مسئولیت قبول کرد باید با تمام وجود تلاش کند و هر مدیری که نمی‌تواند و اعلام می‌کند که نمی‌توانم باید از مدیریت کنار برود.

توجه به نواحی منفصل شهری اولویت شورا و شهرداری

رییس شورای اسلامی شهر سنندج نیز در این دیدار گفت: روز بعد ازاعلام نتایج انتخابات، اعضای شورای شهر با جلسات منظم برنامه‌ریزی لازم برای خدمت رسانی مناسب در این دوره برگزار کردند.

فرزاد زارعی افزود: هدف کلی اعضای شورا و شهرداری در این دوره توجه به نواحی منفصل شهری و مناطق کمتر برخوردار است.

او اظهار داشت: برنامه‌های شورا و شهرداری همسو با برنامه‌های دولت که کار جهادی است منطبق است و با تلاش جهادی در جهت رفع مشکلات حرکت خواهیم کرد.

رسیدگی به مسائل فرهنگی و اجتماعی

رییس کمیسیون ورزش و سلامت شورای اسلامی شهر سنندج نیز گفت: اگرچه شهرداری عهده دار وظایف و خدمات زیادی در سطح شهر است، اما شورای شهر تنها نبابد بر عملکرد شهرداری نظارت داشته باشد بلکه باید تمام امورات شهر نظارت داشته باشد.

فرهاد میمنت آبادی افزود: استفاده از تجربیات متخصصان حوزه شهری و سامان دادن به وضعیت پرسنلی و مدیران شهرداری و همچنین رسیدگی به مسائل فرهنگی و اجتماعی از جمله برنامه‌ها و دغدغه اعضای شورا در این دوره است.

استفاده از توان بخش خصوصی در اجرای طرح‌های سرمایه گذاری

رییس کمیسیون سرمایه گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه در بسیاری از زیرساخت‌ها از جمله زیر ساخت‌های فرهنگی در سطح میانگین کشوری نیستیم گفت: جبران کاستی‌های گذشته نیازمند عزم جدی و تلاش همه جانبه است.

بهروز ابراهیم آبادی افزود: خدمات و طرح‌های متعدد رفاهی و عمرانی در برخی مناطق انجام شده که باید این خدمات به مناطق حاشیه‌ای و کمتر برخوردار سوق پیدا کند.

او اظهار داشت: از توان بخش خصوصی برای جرای طرح‌های متعدد عمرانی و رفاهی در سطح شهر بویژه مناطق کمتر برخوردار استفاده خواهیم کرد.

خدمت صادقانه به مردم

شهردار منتخب و عضو شورای اسلامی شهر سنندج هم در این دیدار گفت:در گام دوم انقلاب توجه به جوانان تاکید شده و ترکیب جوان این دوره شورا می‌تواند در جهت خدمت مناسب تاثیرگذار باشد.

سید انور رشیدی افزود: سیاست زدگی بلای جان شورا و شهرداری در دوره گذشته بود که امیدوارم این دوره از سیاست زدگی پرهیز کنیم.

وی اظهار داشت: به جایگاه شهردار فقط به چشم خدمت نگاه می‌کنم و با خدای خود عهد می‌بندم که به مردم شریف سنندج صادقانه خدمت کنم.

شهرسنندج مرکز استان کردستان با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر خدمت به مردم شورای اسلامی شهر سنندج شورا و شهرداری اعضای شورا شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۳۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار احسان نصیری ظهر شنبه در دیدار با فرماندهی مرزبانی استان بوشهر ضمن تبریک به سرهنگ عبدالله خسروی به سمت فرمانده مرزبانی استان گفت: امروز نیروهای مسلح به‌عنوان سرباز ولایت در پاسداری از مرزهای ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

وی افزود: حضور مقتدرانه مرزبانان و سایر نیروهای مسلح باعث امنیت مردم شریف شده است.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر تصریح کرد: مرزبانان با شجاعت و شهامت در راه دفاع از کیان و مرزهای پرگهر مجاهدت و تلاش می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از حضور فرمانده پایگاه دریایی ارتش گفت: همه نیروهای مسلح به عنوان ید واحد در راه دفاع از میهن عزیز ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

کد خبر 6089990

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج برپا شد