Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا ملا «قادر قادری» روز سه‌شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا، ضمن قدردانی از تلاش محققان و دانشمندان ایرانی برای ساخت واکسن کرونا افزود: با توجه به استقبال کم شهروندان پاوه ای از واکسن ایرانی تصمیم گرفتیم این واکسن را تزریق کنیم تا ثابت کنیم به دستاوردهای پزشکی و توان علمی کشور باور داریم.

وی تصریح کرد: بنا به درخواست شبکه بهداشت روند تزریق واکسن ایرانی کوو برکت رسانه ای شد و به گفته متولیان پس از تزریق ما، استقبال از این واکسن و اعتماد به این دستاورد مهم در شهرستان افزایش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه پاوه در خصوص تأخیر در تزریق واکسن کرونا یادآور شد: با وجود اینکه طی چند مرحله مشمول اولویت سنی تزریق واکسن بودم، به دلایل ابتلای به کرونا در سال گذشته و اولویت تزریق واکسن بیماران خاص این تاخیر صورت گرفته است.

ماموستا قادری تاکید کرد: با توجه به اوج گیری دوباره کرونا درخواست ما این است مردم بیشتر شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند و با توجه به وجود واکسن ، انتظار می رود مردم بیشتر از طرح واکسیناسیون استقبال کنند تا شاهد ریشه کن شدن این ویروس منحوس باشیم.

ماموستا امام جمعه پاوه و عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور ۱۶ مرداد ماه با حضور در مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا شهرستان پاوه دوز اول واکسن ایرانی کوو برکت را تزریق و از تلاش‌های مدافعان سلامت قدردانی کرد.

برچسب‌ها کرونا کوو ایران برکت پاوه واکسن کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا کوو ایران برکت پاوه کرونا کوو ایران برکت پاوه واکسن کرونا تزریق واکسن واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۳۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، شهنام عرشی گفت: واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

وی افزود: واکسن روتاویروس در سنین ۲، ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود.

عرشی گفت: واکسیناسیون روتاویروس سالانه حداقل از ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت افزود: اواخر سال گذشته هم واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد.

وی گفت: این واکسن نیز در سنین ۲، ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

کد خبر 6090502 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند