Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

 گمانه‌زنی‌ها درباره پیوستن لیونل مسی به تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن، خیلی زود به حقیقت پیوست و این بازیکن آرژانتینیبه زودی پای برگه قرارداد دو ساله (با قابلیت تمدید برای یک سال دیگر) خود با تیم پایتخت فرانسه را امضا خواهد کرد تا پس از 21 سال حضور در باشگاه بارسلونا، در سال‌های پایانی دوران بازیگری‌اش، بازی با پیراهنی جز آبی‌واناری را هم تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی که به دلیل ناتوانی باشگاه بارسلونا در پرداخت حقوقش و سقف تعیین شده از سوی لالیگا برای باشگاه‌ها به جهت پرداخت حقوق به بازیکنانش نتوانست قرارداد جدیدی با آبی‌و‌اناری‌ها متعقد کند و برخلاف میلش مجبور به ترک نوکمپ شد، عصر امروز به همراه خانواده و پدرش با هواپیمای شخصی به پاریس سفر کرد و در حالی که یک تی‌شرت سفید با پیام «اینجا پاریس است» را به تن داشت، برای اولین بار مورد استقبال و تشویق هواداران تیم جدیدش قرار گرفت و برای آنها دست تکان داد.

مهاجم نامدار و پیشین بارسلونا که بدون شک خبر انتقالش به پاریس مهمترین خبر این روزهای دنیای فوتبال است، بلافاصله پس از ورود به پاریس با اسکورتی عجیب و با درجه امنیتی بسیار بالا راهی کلینیک شد تا تست‌های پزشکی‌اش را انجام دهد.

طبق گزارش رسانه‌‌های اسپانیایی و فرانسوی؛ مسی به ازای هر فصل از قرارداد 2 ساله‌اش با PSG نزدیک به 40 میلیون یورو حقوق می‌گیرد. او در تیم جدیدش پیراهن شماره 19 یا 30 را به تن خواهد کرد و انتظار می‌رود که در سمت راست خط حمله مرگبار این تیم که کیلیان امباپه درمرکز و نیمار در سمت چپ آن قرار دارد، بازی کند.

پاری‌سن‌ژرمن با جذب مسی بعد از 30 سال بازیکنی را به خدمت می‌گیرد که توپ طلا کسب کرده است. آخرین بار سال 1991 بود که باشگاه فرانسوی با ژان پیر پاپن، صاحب توپ طلا قرارداد بست.

در این بین باشگاه‌ پاری‌سن‌ژرمن اعلام کرده که مراسم معارفه و نشست خبری مسی ساعت 11 (13:30 به وقت تهران) فردا (چهارشنبه) برگزار خواهد شد. با توجه به اینکه مسی بعد از تست پزشکی راهی محل اقامتش در «Le Royal Monceau» شد، احتمالا امضای قرارداد نیز فردا انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مسی پاریسن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۳۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود

نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نشست خبری این دوره از نمایشگاه از ساعت ۱۰ یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) در نیم طبقه شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

در این نشست یاسر احمدوند؛ رییس و علی رمضانی؛ قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارند و پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه خواهند بود.

لازم به ذکر است؛ با توجه به اینکه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آخرین مراحل آماده‌سازی را برای میزبانی از مخاطبان طی می‌کند، اصحاب رسانه می‌توانند پس از پایان نشست خبری از محل برگزاری تصویربرداری و بازدید داشته باشند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • کرمانی ها برای استقبال از دو شهید گمنام به فرودگاه رفتند
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • استقبال از شهید گمنام در فرودگاه یزد
  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
  • امضای ۲ سند توسط روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • امضای ۲ سند همکاری اقتصادی میان ایران و امارات 
  • امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان
  • فیلم استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در فرودگاه مشهد
  • امضای قرارداد صادراتی ازبکستان با تجار افغانستانی