Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@20:57:08 GMT

انتقام از شوهر با اجیر کردن دزدان زن نما

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۳۷۲۳

انتقام از شوهر با اجیر کردن دزدان زن نما

عروس جوان برای انتقام از شوهر و پدرشوهرش دو مرد را که پوشش زنانه داشتند برای سرقت میلیاردی به خانه آن‌ها فرستاد.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی، رئیس پایگاه‌هشتم پلیس‌آگاهی تهران بزرگ گفت: خرداد ماه امسال بود که مردی با مرکز فوریت‌های پلیس‌۱۱۰ تماس گرفت و گزارش دو سرقت را اعلام کرد.

وقتی مأموران کلانتری‌۱۱۱ هفت‌چنار در محل حاضر شدند، شاکی گفت که در نبود آن‌ها سارقان به خانه او و پدرش دستبرد زده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از تشکیل پرونده بررسی‌های مأموران پایگاه هشتم پلیس‌آگاهی در این باره نشان داد که سرقت باید از سوی افرادی آشنا رقم خورده‌باشد.

بررسی‌تصاویر دوربین‌های مداربسته هم مشخص کرد که سارقان دو نفر هستند که با خودروی سواری پژو در محل حاضر می‌شوند. همچنین مشخص شد که آن‌ها دو مرد جوان هستند که قبل از ورود به ساختمان لباس زنانه به تن می‌کنند و بعد از سرقت از محل متواری می‌شوند.

بعد از به دست آمدن این اطلاعات بود که خانواده شاکی بار دیگر مورد تحقیق قرار گرفتند. بررسی‌ها حکایت از این داشت که پسر خانواده از مدتی قبل با همسرش اختلاف داشته و عروس جوان بعد از بالا گرفتن مشاجره با شوهرش خانه را به حالت قهر ترک کرده است.

در شاخه دیگری از تحقیقات بررسی شماره پلاک خودروی پژو نشان داد که مالک آن یکی از همکاران عروس خانواده است. از آنجا که احتمال می‌رفت عروس خانواده در جریان سرقت نقش داشته‌باشد به عنوان اولین مظنون بازداشت شد.

او در اولین تحقیقات به همدستی در سرقت اعتراف کرد و گفت: مدتی قبل بود که با شوهرم اختلاف پیدا کردم. وقتی اختلاف ما زیاد شد من خانه را به حالت قهر ترک کردم با این حال به فکر انتقام از شوهرم بودم تا این که ماجرا را با دو نفر از همکارانم که دو مرد جوان هستند در میان گذاشتم. من از آن‌ها خواستم که در نبود شوهرم و پدرش در خانه به خانه‌هایشان دستبرد بزنند که قبول کردند.

زن جوان ادامه داد: شب حادثه در حالی که اطمینان داشتم پدر شوهرم و شوهرم در خانه‌شان نیستند کلید خانه را در اختیارشان گذاشتم و آن‌ها مطابق نقشه با لباس زنانه وارد شده و مرتکب سرقت شدند، اما در تحقیقات پلیس بازداشت شدم.

با اطلاعاتی که عروس جوان در اختیار پلیس گذاشت دو همدست وی هم بازداشت شدند و حرف‌های عروس جوان را تأیید کردند.

سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی، رئیس پایگاه هشتم پلیس‌آگاهی تهران بزرگ گفت: با اعتراف متهمان به جرائم خود هر سه‌متهم به همراه پرونده راهی دادسرا شدند.

منبع:روزنامه جوان

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان اخبار حوادث مشرق سرقت پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران انتقام عروس جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۳۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی اعلام یک فقره سرقت از مزون لباس واقع در محله محمودیه تهران، مأموران پلیس به بررسی این موضوع پرداختند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: با بررسی دوربین‌ها مشخص شد سرایدار ساختمان که از اتباع کشور همسایه بوده با همدستی دو نفر دیگر، نیمه شب اقدام به سرقت لباس‌ها کرده است.

سرهنگ ضرونی بیان کرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌داد متهمان از طریق فضای مجازی اقدام به فروش لباس و اموال مسروقه کرده‌اند.

این مقام انتظامی افزود: با به‌کارگیری شیوه‌های نوین پلیسی و در یک اقدام غافلگیر کننده سرایدار ساختمان دستگیر و پس از کشف اموال مسروقه در اتاق سرایداری دو نفر دیگر از همدستان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان به کلانتری منتقل و پس از تکمیل پرونده متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند و کشف سایر جرایم احتمالی در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان به ویژه مغازه داران توصیه کرد که فروشگاه‌ها و انبارهای خود را به تجهیزات امنیتی همچون دوربین‌های مداربسته و دزدگیر مجهز کنند.

کد خبر 6089985

دیگر خبرها

  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • حمله دزدان به یک سلبریتی دیگر در اتوبان چمران؛ پیگیری نمی‌کنم! +تصویر
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک