Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل ازgizmochina؛ سامسونگ در آستانه رونمایی از گلکسی واچ جدید خود، امروز رسما  تراشه-Exynos W۹۲۰ را که مخصوص این دستگاه‌ پوشیدنی است، معرفی کرد. سامسونگ Exynos W۹۲۰ جانشین Exynos ۹۱۱۰  بوده که توسط غول کره جنوبی حدود سه سال پیش به همراه گلکسی واچ اصلی رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تراشه جدید قدرتمند Galaxy Watch ۴ و Watch ۴ Classic خواهد بود.

براساس گزارش‌ها این تراشه با استفاده از آخرین فرآیند ۵ نانومتری سامسونگ با فناوری لیتوگرافی ماوراء بنفش شدید تولید می‌شود. این دستگاه دارای دو هسته ARM Cortex-A۵۵ و یک پردازنده گرافیکی Mali-G۶۸ است. این شرکت ادعا می‌کند که تراشه جدید در آزمایش CPU حدود ۲۰ درصد سریعتر از Exynos ۹۱۱۰ است و عملکرد گرافیکی ۱۰ برابر سریع تری را ارائه می‌دهد.

گفتنی است این محصول دارای بسته بندی پنل (FO-PLP) است که به تولیدکنندگان اجازه می‌دهد تا باتری‌های بزرگ را در خود جای داده و از طرح‌های ظریف تری برای ساعت‌های هوشمند خود استفاده کنند.

تراشه گلکسی واچ جدید چه خصوصیاتی دارد؟

گفته می‌شود این تراشه می‌تواند نمایشگر‌هایی با رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل را اداره کند. همچنین یک پردازنده اختصاصی کم مصرف Cortex-M۵۵ وجود دارد که وظایف صفحه نمایش همیشه روشن را بر عهده دارد و باعث کاهش مصرف کلی انرژی می‌شود. همچنین با مودم ۴G LTE، GNSS (سیستم ماهواره‌ای ناوبری جهانی)، Wi-Fi b/g/n و بلوتوث ۵.۰ ادغام می‌شود.

سامسونگ گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک جدای از پردازنده جدید Exynos W۹۲۰، اولین پلتفرم جدید Wear OS ۳.۰ هستند که توسط گوگل و سامسونگ توسعه یافته است. اطلاعات بیشتر فردا هنگامی که این محصولات جدید توسط سامسونگ به طور رسمی در رویداد Galaxy Unpacked معرفی شوند، فاش می‌شود.

بیشتربخوانید

ساعت هوشمند جدید سامسونگ در راه است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی های هوشمند گوشی جدید گلکسی واچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۳۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| حل مشکلات اصناف در میز خدمت

دریافت 11 MB

به گزارش قدس خراسان، امیر قربانپور اظهار کرد: در میز خدمت اعضای اتاق اصناف، روسای اتحادیه‌ها و دستگاه‌های مختلف که به اصناف مربوط می‌شود حضور دارند و مشکلات اصناف مطرح می‌شود.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرماندار مشهد بیان کرد: مدیران دستگاه‌ها سعی می‌کنند توضیحات لازم را به اصناف بدهند یا همین جا موضوع مطرح می‌شود تا راه حل مناسبی پیدا شود و حرکت رو به جلو صنوف مختلف را فراهم کنیم.

دیگر خبرها

  • فیلم| حل مشکلات اصناف در میز خدمت
  • افزایش تولید نیمه هادی‌ها با استفاده از دوقلو‌های دیجیتال
  • تراشه‌های مغزی به‌زودی از رده خارج می‌شوند/ چه بلایی بر سر بیماران می‌آید؟
  • ارتباط بلوتوثی با فضا برقرار شد
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز ( ۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • ساعت هوشمند Black Shark GS3 عرضه شد
  • برقراری نخستین ارتباط بلوتوثی با فضا/ مقرون به‌صرفه و کارآمد
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد
  • کشف ۱۰ تن آرد فاقد مجوز در کنگاور