Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – در شرایطی که پرسپولیس با جذب قرضی شهریار مغانلو در نقل و انتقالات زمستانی موفق شده بود ضعف خود را در خط حمله تا حد زیادی پوشش دهد، اکنون با پایان این قرارداد به چالش بزرگی برخورده است.

با پایان فصل قرارداد قرضی شهریار مغانلو نیز به پایان رسیده و باشگاه سانتاکلارا اکنون درخواست ۵۰۰ هزار دلاری خود را روبروی پرسپولیس قرار داده است که باعث عقب نشینی مدیران این تیم در شرایطی که با مشکل مالی مواجه هستند، شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون در شرایطی که طی روزهای اخیر شایعات زیادی درباره گزینه جانشینی شهریار مغانلو و احتمال حضور سجاد شهباززاده مطرح شده است، گفته می‌شود گزینه نهایی سرخ‌ها در صورت جدایی این مهاجم، حامد پاکدل و شهبازاده خواهند بود.

حامد پاکدل مهاجم آلومینیوم اراک در این فصل موفق به گلزنی به پرسپولیس نیز شد اما شادی نکرده بود. پاکدل در نیم فصل هم صحبت‌هایی در خصوص حضورش در پرسپولیس شکل گرفته بود که در نهایت با توجه به قراردادی که آلومینیوم داشت، این مساله نهایی نشد. اکنون گفته می‌شود پرسپولیس مذاکرات ابتدایی را با این بازیکن از سر گرفته و به دنبال این است تا او را در صورت جدایی احتمالی شهریار مغانلو، جذب کند.

سجاد شهباززاده مهاجم ۳۲ ساله نیز در این فصل سپاهان توانست با زدن ۲۰ گل عنوان آقای گلی لیگ بیستم را کسب کند و یحیی گل محمدی هم علاقه زیادی به سبک بازی او دارد.

قرارداد این مهاجم با تجربه با سپاهان نیز به پایان رسیده و می تواند به عنوان بازیکن آزاد به هرتیمی دلش خواست برود.

شاید تنها مانع برای پرسپولیسی شدن سجاد شهباززاده سابقه استقلالی او باشد. هرچند در این یک سال اخیر بازیکنانی همچون محمد نادری یا آرمان رمضانی با رفتن به استقلال این تابو را تا حدی شکستند

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس شهریار مغانلو پرسپولیس خبر ویژه شهریار مغانلو نقل و انتقالات پرسپولیس نقل و انتقالات لیگ برتر شهریار مغانلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

به گزارش تسنیم، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901423

دیگر خبرها

  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • (عکس) حمله خفت‌گیر‌های خشن به مهاجم استقلالی در اتوبان!
  • حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی +عکس
  • حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی | عکس
  • عکس| دزد به مهاجم استقلالی زد
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی