Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امسال دومین سالی است که رنگ و بوی محرم و عزاداری های حسینی با کرونا ادغام شده و بسیاری از دوست داران حقیقی اباعبدالله الحسین (ع) به دلیل پیشگیری از ابتلا به کرونا و انتشار  این ویروس منحوس در حسرت هیئت‌های جمعیتی سینه زنی و چای روضه مانده‎اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین روز محرم در حالی به پایان رسید که این روزها هر یک از ما بیش از هر زمان دیگری باید رفتار و منش حسینی را بیاموزیم و همانطور که یکی از اهداف امام حسین (ع) تحقق عدالت اجتماعی بود نگذاریم حق کسی یا کسانی با بی عدالتی پایمال شود. همچنین باید توجه داشت که رعایت حق الناس از مهم ترین توصه‌های خدا و اهل بیت بوده و نکند این روزها با برگزاری تجمعات بدون آیین نامه‌های بهداشتی، این توصیه همیشگی پیشوایانمان را پشت سر بگذاریم.

از آنجایی که فضای مجازی این روزها برای هرمناسبتی جایگاه قابل توجهی میان مردم دارد، بسیاری از عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) از این طریق عشق و علاقه خود به سید و سالار شهیدان را نشان دادند و در شب دوم محرم توئیت هایی را با هشتگ «بوی پیراهن حسین» در صفحه های خود منتشر کردند. در ادامه تعدادی از توئیت های کاربران که به امام حسین (ع) عرض ارادت کرده‎اند را مشاهده می‎کنید.

 

بیشتر بخوانید

سلام بر کسی که خونش به خاطر بی عدالتی ها ریخته شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام حسین محرم 1400 ماه محرم واکنش کاربران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۴۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال مس رفسنجان تمرینات خود را برای دیدار با گل‌گهر سیرجان پشت سر می‌گذارد و مباحث تاکتیکی و فنی را زیر نظر محرم نویدکیا دنبال می‌کنند.

بازیکنان مس رفسنجان زیر نظر کادرفنی این تیم ابتدا به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند و پس از آن با کاورهای رنگی به کارهای تاکتیکی پرداختند.

محرم نویدکیا و دستیارانش عملکرد بازیکنان را با دقت زیادی دنبال می‌کردند و نکات فنی را به آنها گوشزد می‌کردند.

بازیکنان این تیم با انگیزه بالایی که دارند و نتایج خوبی که کسب کردند تمرین با نشاطی را پشت سرگذاشتند و با شرایط خوبی که دارند آماده دربی حساس کرمان می‌شوند.

در ادامه تصاویری از تمرین مس رفسنجان را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • فوری | حمله خونین افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • بی‌عدالتی‌ها پتروشیمی‌ها در حق مردم استان بوشهر پذیرفتنی نیست
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • مریم خمینی نوه امام در خارج از کشور چه کاره است؟
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد