Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@22:37:07 GMT

نقاشی‌های «بنکسی» به شهر ساحلی رسیده؟

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۴۲۵۵

نقاشی‌های «بنکسی» به شهر ساحلی رسیده؟

مجموعه‌ای از نقاشی‌ها که ویژگی‌های آثار «بنکسی» نقاش مشهور بر روی آن‌ها دیده می‌شود در چندین شهر ساحلی انگلستان ظاهر شده‌اند.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاردین، چندین اثر هنری که به نظر می‌رسد توسط «بنکسی» نقاش مشهور هنر خیابانی خلق شده باشند در شهرهای ساحلی شرق انگلستان یعنی «لوئستافت»، «گورلستون» و «گریت یارموث» مشاهده شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک گرافیتی بر روی دیوار «لوئستافت» سه کودک را که گویی بر روی یک قایق فلزی ایستاده‌اند نقش بسته است. بر بالای این تصاویر جمله «همه ما در یک قایق هستیم» نیز نوشته شده است. البته مدتی بعد بخش فلزی این اثر هنری به دلیل اینکه مانع عبور آبگذر شده بود از این اثر جدا شد.

اثر دیگری که به نظر می‌رسد توسط «بنکسی» خلق شده باشد نیز  بر روی دیوار یک فروشگاه در همان شهر ظاهر شده است. این اثر کودکی را به تصویر می‌کشد که گویی در کنار بخشی از خیابان حفاری‌شده مشغول ساختن یک قلعه شنی است.

در «گورلستون» نیز تصویری از بخشی از یک جرثقیل در دیوار پشت یک نیمکت به گونه‌ای نقش بسته است که به نظر می‌رسد قصد دارد افرادی که در صندلی نشسته‌اند را بلند کند. همچنین در «گریت یارموث» تصویری از چند نفر بر روی سایبان یک ایستگاه اتوبوس نقش بسته است که ویژگی‌های آثار «بنکسی» را دارند.

«بنکسی» که پیش از این اصالت آثار هنری‌اش را در صفحه اینستاگرام خود تایید کرده است، هنوز درباره این آثار اظهار نظر نکرده است.

در ماه مارس، اثر هنری از «بنکسی» که در آن یک پرستار به عنوان ابرقهرمان مورد علاقه یک پسربچه به تصویر کشیده شده است، در حراجی کریستیز به نفع خدمات بهداشت و درمان عمومی بریتانیا به قیمت ۱۶.۷ میلیون پوند فروخته شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنکسی نقاشي بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۴۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه گرافیک رایانه ای در ایوانکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  در این نمایشگاه ۴۰۰ اثر که شامل نقاشی موضوعی، نقاشی انتزاعی، مدادرنگی، نقاشیخط، تایپوگرافی، کالیگرافی، دیوارکوب، طراحی لوگو و پیکتوگرام  عرضه شده است .

این نمایشگاه تا ۱۸ اردیبهشت ماه از ساعت ۹  تا ۱۲:۳۰ دایر  است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • نمایشگاه آثار هنری هنرجویان هنرستان هنر‌های زیبای دختران یزد
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • (ویدئو) خلق نقاشی‌های شگفت‌انگیز با ذره‌بین
  • نوبت مرگ کوره‌های قاجاری رسیده است؟
  • آغاز داوری آثار جشنواره قصه‌گویی «نون، قصه و نمک مادربزرگ»
  • پایان داوری آثار نخستین جشنواره هنری «گنجینه مِهر»
  • نمایشگاه گرافیک رایانه ای در ایوانکی