Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@06:01:05 GMT

زندگی مداحان و شاعران آیینی مستند شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۴۶۹۵

زندگی مداحان و شاعران آیینی مستند شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، شبکه مستند همزمان با فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری اباعبدالله مجموعه مستند ۱۵ قسمتی «محرمان حرم» را به کارگردانی مصطفی خسروی تولید کرده است.

خسروی تهیه‌کننده و کارگردان این اثر درباره سوژه این مجموعه مستند گفت: این مستند، روایت داستان زندگی تعدادی از خادمین، پیرغلامان و فعالان فرهنگی است که در برپایی مراسم عزاداری امام حسین (ع) تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گروه از افراد شامل خطبا، شعرا، مداحان و ذاکرین اهل بیت هستند که داستان زندگی شان را روایت کرده‌ایم.

وی ضمن معرفی تعدادی از چهره‌های مشهور که در برابر دوربین مستند «محرمان حرم» آمده‌اند، گفت: از جمله افرادی که در برابر دوربین این مجموعه مستند آمدند می‌توان به محمدعلی مجاهدی شاعر آیینی برجسته کشور، حجت الاسلام علی نظری منفرد از خطیبان معروف و استاد درس خارج فقه حوزه علمیه قم، مهدی سلحشور مداح و ذاکر اهل بیت و … اشاره کرد.

مجموعه مستند «محرمان حرم» در ۱۵ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای آماده شده و از روز سه‌شنبه ۱۹ مرداد مصادف با اول محرم هر شب ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۱۲ بامداد و ۱۲:۳۰ روز بعد خواهد بود.

دیگر عوامل تولید این مستند عبارتند از: تصویربردار سید اصغر لائی، تدوینگر نصرالله یقینی، صدابرداران: محسن سروش، سیدرسول نبوی و علیرضا رضوان‌طلب، دستیار صدا: علی خسروی.

کد خبر 5278432 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: مداحان شبکه مستند سیما محرم 1400 محرم 1400 حسینیه مهر فیلم کوتاه موسیقی ایرانی تئاتر ایران حضور هنر ایران در جهان ویروس کرونا نماهنگ دفتر موسیقی وزارت ارشاد شیوع کرونا فیلم سینمایی آلبوم موسیقی شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی مجموعه مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند جوانمرد؛ روایتی از زندگی شهید غیرت حمیدرضا الداغی

دریافت 100 MB کد خبر 6089628

دیگر خبرها

  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • مستند جوانمرد؛ روایتی از زندگی شهید غیرت حمیدرضا الداغی
  • در مستند «آقای خاص»؛فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • مرور زندگی «آقای خاص» کشتی با روایت فرزاد حسنی
  • فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • خبر‌های پشت صحنه، هفتم اردیبهشت
  • «دیدار در سنگلج» محصول شبکه مستند