Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم‌‌های ملی بسکتبال گفت: تا آذرماه که مسابقات انتخابی جام جهانی برگزار خواهد شد، برای انتخاب سرمربی زمان داریم و باید تصمیم درستی گرفته شود.

مسعود قاسمی در گفت‌وگو با میزان، درخصوص پایان قرارداد مهران شاهین‌طبع به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران و اینکه آیا قرار است مربی خارجی جایگزین وی شود، اظهار داشت: هنوز تصمیم در این باره نگرفته‌ایم چرا که در فدراسیون یک کمیته فنی داریم که باید به این موضوع رسیدگی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسات کمیته فنی ۲ الی ۳ بار در سال تشکیل می‌شود و باید در یکی از نشست‌ها ضمن بررسی عملکرد و نتایج تیم ملی تحت هدایت شاهین‌طبع بررسی شود و سپس درباره آینده نیمکت تیم ملی تصمیم بگیریم. تا آذرماه که مسابقات انتخابی جام جهانی برگزار خواهد شد، زمان داریم و باید تصمیم درستی گرفته شود و فعلا تمرکزمان روی برگزاری لیگ برتر است.

مدیر تیم‌های ملی بسکتبال درباره قطع همکاری رضا نوری از هدایت تیم ملی جوانان و همچنی وضعیت کادر فنی تیم‌های نوجوانان و جوانان خاطرنشان کرد: خود آقای نوری تصمیمش را گرفته بود که دیگر فعالیتی در تیم ملی به عنوان سرمربی نداشته باشد. در حال حاضر دو تیم ملی جوانان داریم که یک تیم با نام جوانان ۲۰۲۲ خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا که حکم انتخابی جام جهانی را دارد، آماده می‌کند و هدایتش بر عهده محمدرضا اسلامی است. همچنین تیم جوانان ۲۰۲۴ نیز زیر نظر بهرام رمضان تمریناتش را انجام می‌دهد.

وی افزود: علاوه بر این تیم ملی نوجوانان هم سیامک ویسی سکان هدایتش را برعهده دارد قرار بود از ۱۳ شهریور ماه میزبان مسابقات قهرمانی آسیا باشد، اما به دلیل اوجگیری دوباره بیماری کرونا این رقابت‌ها لغو و به شهریور ماهِ سال آینده موکول شد.

سرپرست تیم ملی بسکتبال درباره اینکه آیا قرار است بازی خداحافظی برای صمد نیکخواه بهرامی تدراک دیده شود، گفت: خود صمد اصلا راضی به اینگونه کار‌ها نیست و ما در کل راضی به این خداحافظی نیستیم چرا که او بازیکن بسیار توانمندی است و از بهترین بازیکنان تاریخ بسکتبال آسیا به شمار می‌رود. در این باره نیکخواه بهرامی هم با ما صحبتی نداشته و ما دمنتظریم ببینم خودش چه تمایلی دارد. تا خود صمد نخواهد که نمی‌توان مراسم یا دیدار خداحافظی برگزار کرد. صمد بازیکن حرفه‌ای است و در صورتی که بداند نمی‌تواند کمکی بکند، کنار می‎کشد، زیرا چنین بازیکنان بزرگی دوست دارند با بهترین عملکرد و نتایج از بازی‌های ملی خداحافظی کنند.

 

بیشتر بخوانید: نوری: اختلافم با فدراسیون بسکتبال کذب محض است/ به خاطر شرایط سنی و جسمانی نخواستم با تیم جوانان ادامه دهم

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون بسکتبال مسعود قاسمی صمد نیکخواه بهرامی مهران شاهین‌طبع

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسکتبال فدراسیون بسکتبال مسعود قاسمی صمد نیکخواه بهرامی مهران شاهین طبع ملی بسکتبال شاهین طبع تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۴۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان به شرح زیر است:

جمعه – ۱۴ اردیبهشت ماه
میزبان: بجنورد
فولاد هرمزگان ۵۰ – جوادالائمه شهرکرد ۴۰
یاران داریوش نهاوند ۵۴ - زربام پارت خراسان شمالی ۶۴

میزبان: کرمان
پاز تهران ۶۱ - فراور شریف سبز تهران ۵۹
رشیدی کرمان ۵۲ - پاشنه رافیک تهران ۶۵

دیگر خبرها

  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان
  • ادامه بارش باران در کرمانشاه
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • پیام خداحافظی «علی خطیر» از مدیرعاملی باشگاه استقلال
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد