Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهرداد حسن زاده اظهار کرد: طی روزهای چهارشنبه ۲۰ تا شنبه ۲۳ مرداد ماه تاثیر فعالیت سامانه بررسی بر وضعیت جوی و افزایش سرعت وزش باد گردوخاک را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به مناطق تحت تاثیر فعالیت سامانه فصلی استان، اظهار کرد: بیشترین تاثیرات این سامانه بر ارتفاعات استان هرمزگان از جمله  بشاگرد، حاجی آباد، رودان، بستک و ارتفاعات بخش مرکزی استان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با اشاره به رگبار پراکنده باران و رعد و برق، تندباد لحظه ای با احتمال آسیب به سازه‌های موقت، بیان کرد: طی روزهای یاد شده به دلیل شرایط جوی موجود، بالا آمدن آب رودخانه های فصلی، وقوع گرد و خاک و کاهش دید میدانی هم استانی های عزیز طی روزهای آینده از تردد های غیر ضروری اجتناب کنند. 

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان رگبار باران تند باد لحظه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۴۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر سامانه بارشی تا روز شنبه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سبزه زاری بیان کرد : سامانه بارشی سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد‌های متوسط همراه با تندباد لحظه‌ای خواهد شد.

وی افزود : بیشترین شدت بارش‌ها طی روز‌های پنجشنبه و جمعه و بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شرقی، شمال ِشرقی و شرقی و شمالی خواهد بود. همچنین ریزش تگرگ نیز در برخی مناطق دور از انتظار نیست.

سبزه زاری گفت : روند کاهش دما تا جمعه ادامه دارد. شمال خلیج فارس نیز تا پایان هفته مواج و بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

در شبانه روز گذشته گتوند با ۳۸.۲ و ایذه با ۱۳.۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین وخنکترین نقاط گزارش شده اند.

در شبانه روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۳۶.۵ وحداقل به ۲۳.۴ د رجه سانتیگرا د رسیده است.

دیگر خبرها

  • تاثیر سامانه بارشی تا روز شنبه در خوزستان
  • پیش‌بینی رگبار تگرگ در لرستان
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در چهار منطقه ایران
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در لرستان
  • هشدار نارنجی هواشناسی لرستان: در حاشیۀ رودخانه‌ها توقف نکنید
  • صدور هشدار سطح نارنجی و زرد هواشناسی در هرمزگان
  • ۲ هشدار هواشناسی در هرمزگان صادر شد
  • ۲ هشدار سطح نارنجی و زرد هواشناسی در هرمزگان صادر شد
  • صدور ۲ هشدار سطح نارنجی و زرد هواشناسی در هرمزگان
  • سامانه بارشی بعدی چهارشنبه فعال می‌شود